Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop start niet op alleen een lichtje

Pagina: 1
Acties:

• Rien1263
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 22-11-2018
[YouTube: Probleem aan uit packard bell]
Dit is mn laptop nadat ik er wat aan had gerommelt wat voor probleem is dit ? Er begint alleen een lampje van opstarten te branden (dit is het lampje op de video) voor de rest geeft de laptop geen licht of geluid.
Hiervoor was het probleem minder erg de laptop restarte elke 2 seconden.
Ik heb al geprobeert zonder Ram op te starten.
Als de oplader er lang in zit word de processor koeler zeer warm naar doet niks.

Ik hoor het graag -Rien

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 02:00
Die doet het niet.
Maarreehh.. Wat had je verwacht te bereiken met die laptop opstarten zonden RAM?

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Wat heb je gerommeld? Exact graag.
En misschien belangrijker waarom?
Omdat hij warm werdt?

• Rien1263
Emielvanputten, ik heb ooit de processor er uit gehaald en die is vervangen voor een andere processor (i5). Ik denk dat de laptop warm word doordat hij wel telkens probeert op te starten en hierdoor warmte maakt. Maar de laptop staat waarschijnlijk niet lang genoeg aan om de processor koeler werkent te krijgen.

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online
En wat als je de oude CPU weer terugzet? (netjes, weer met goede koelpasta bij de koeler)

Maar ik ben bang dat je hem gesloopt hebt.

Meer informatie? 'Wat aan gerommeld' en 'i5 voor i5' is wat te summier. Namen en nummers a.u.b.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Rien1263
Oude cpu is al aardig lange tijd weg.
Ben idd ook bang dat het einde is maar wou graag weten of het moederbord het probleem is. Voor exacte namen zou ik echt niet weten dan zou hij aan moeten zijn en dan kan k het zien.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:03
Daar is ook zonder specs oid niks over te zeggen.

Als het zo in deze config gewerkt heeft, meest waarschijnlijk je moederbord.

Woont in Helsinki

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Rien1263 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:42:
Oude cpu is al aardig lange tijd weg.
Ben idd ook bang dat het einde is maar wou graag weten of het moederbord het probleem is. Voor exacte namen zou ik echt niet weten dan zou hij aan moeten zijn en dan kan k het zien.
Sorry, maar ik heb geen werkende glazen bol, dus ik kan je niet vertellen of het moederbord het probleem is. Je geeft ook echt totaal geen fluit aan informatie wanneer daarom gevraagd wordt, dus veel succes!

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True