Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone voor mijn moeder. Ze heeft nu een Lumia 950 en daarvoor een 930 gehad. Allebei erg fijne toestellen alleen geen apps en updates meer voor, dus dat zorgt nog wel eens voor irritaties.
De nieuwe telefoon wordt gebruikt voor Whatsapp, email, en zulke dagelijkse taken. Geen games dus ofzo.
Wel is ze gewend aan een goede camera en een goed OLED scherm met de vorige telefoons. Ik heb zelf een Nokia 7 plus, camera is prima en scherm acceptabel, maar wel een stapje terug denk ik.
Er zijn best veel nieuwe toestellen uitgebracht dus ik weet niet wat handig is voor een nieuwe telefoon.
Ik zoek dus een telefoon met;
De nieuwe telefoon wordt gebruikt voor Whatsapp, email, en zulke dagelijkse taken. Geen games dus ofzo.
Wel is ze gewend aan een goede camera en een goed OLED scherm met de vorige telefoons. Ik heb zelf een Nokia 7 plus, camera is prima en scherm acceptabel, maar wel een stapje terug denk ik.
Er zijn best veel nieuwe toestellen uitgebracht dus ik weet niet wat handig is voor een nieuwe telefoon.
Ik zoek dus een telefoon met;
- OLED scherm of goed LCD scherm
- Goede accu
- Goede camera
- Android Pie of garantie op snelle update
- Fingerprint scan
Fanaleds.com