[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil flink wat gamen. En hij moet niet te veel lawaai maken, ook wil ik graag glas.
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil Gamen wel moet ik voor school ook wat word doen. Ik ga vooral Overwatch en ARK doen.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de €750
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 800
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Heb alle rand apparatuur, nog geen onderdelen
[i]Wees specifiek en noem merk en model. Heb niet echt een merk dat moet.
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik denk wel een i5 en gtx 1050(ti)
[i]Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. Ik hoef maar een voeding en videokaart
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Beetje RGB
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Merk maakt niks uit.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Stil en 1080p gamen
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Dit maakt niks uit.
[b]Ga je overklokken? Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?Standaard
[b]Wat verwacht je van ons? Kijken of mijn lijst goed is.
Het liefst ook zo goedkoop mogelijk.
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil Gamen wel moet ik voor school ook wat word doen. Ik ga vooral Overwatch en ARK doen.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de €750
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 800
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Heb alle rand apparatuur, nog geen onderdelen
[i]Wees specifiek en noem merk en model. Heb niet echt een merk dat moet.
[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik denk wel een i5 en gtx 1050(ti)
[i]Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. Ik hoef maar een voeding en videokaart
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Beetje RGB
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Merk maakt niks uit.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Stil en 1080p gamen
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Dit maakt niks uit.
[b]Ga je overklokken? Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?Standaard
[b]Wat verwacht je van ons? Kijken of mijn lijst goed is.
Het liefst ook zo goedkoop mogelijk.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 177,99 | € 177,99 |
1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 149,50 | € 149,50 |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 200,- | € 200,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Cooler Master MasterFan MF120R ARGB 3in1, 120mm | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Kingston ValueRAM KVR16N11/8 | € 56,19 | € 56,19 |
1 | Cooler Master V Series V550 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 827,03 |