Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Werken deze producte goed samen?

Pagina: 1
Acties:

• Silouwerkerk
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 19-09-2019
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil flink wat gamen. En hij moet niet te veel lawaai maken, ook wil ik graag glas.

[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil Gamen wel moet ik voor school ook wat word doen. Ik ga vooral Overwatch en ARK doen.

[b]Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de €750
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 800

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Heb alle rand apparatuur, nog geen onderdelen

[i]Wees specifiek en noem merk en model. Heb niet echt een merk dat moet.

[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik denk wel een i5 en gtx 1050(ti)
[i]Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. Ik hoef maar een voeding en videokaart

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Beetje RGB
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Merk maakt niks uit.

[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Stil en 1080p gamen
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Dit maakt niks uit.

[b]Ga je overklokken? Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?Standaard

[b]Wat verwacht je van ons? Kijken of mijn lijst goed is.

Het liefst ook zo goedkoop mogelijk.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler€ 177,99€ 177,99
1MSI B450 Gaming Pro Carbon AC€ 149,50€ 149,50
1MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G€ 200,-€ 200,-
1Cooler Master MasterBox Lite 5€ 44,90€ 44,90
1Cooler Master MasterFan MF120R ARGB 3in1, 120mm€ 39,55€ 39,55
1Kingston ValueRAM KVR16N11/8€ 56,19€ 56,19
1Cooler Master V Series V550€ 79,90€ 79,90
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 79,-€ 79,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 827,03

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:14
Voeding is veel te zwaar. Een fatsoenlijke 450W is voldoende. RAM is een slechte keus, geen dual channel en lage snelheid. Oh, en het past ook nog eens niet. Pak minimaal 3000MT/s en DDR4.

Het geld voor je extra kleurplaatfans zou ik eerder in een GPU steken. Je hebt al een veel beter RX580 voor 239.

Moederbord lijkt me ook een beetje enthousiast voor dit budget.

Kijk ook hier eens naar: reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2018

[Voor 19% gewijzigd door Nat-Water op 13-11-2018 18:21]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Silouwerkerk
Dankje wel, wat voor ander moederbord is dan goed? En zijn extra fans nodig? Welk setje ram zou jij aanraden?

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:14
Ik zou de BBG letterlijk overnemen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Silouwerkerk
Sorry maar wat is BBG😅

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:00
Best Buy Guide, waar Nat-Water al naar linkte: reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2018

The devil is in the details.

• Silouwerkerk
Hartelijk dank voor alle snelle antwoorde

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Enige wat ik zou wijzigen is deze videokaart ipv de keuze van BGG
pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• untflanked
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:35
Mooie kast, maar vreselijke airflow. Echt vreselijk. Koop dan liever een Fractal Design Meshify bijvoorbeeld.

Ryzen 2600X | RX 6700 XT | 2x8GB Corsair Vengeance | Cooler Master NR200

• Randleman
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 20:35
untflanked schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:28:
Mooie kast, maar vreselijke airflow. Echt vreselijk. Koop dan liever een Fractal Design Meshify bijvoorbeeld.
Dit. Of de Focus G.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

untflanked schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 23:28:
Bij (normaal) gebruik, is dat niet echt van belang

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• untflanked
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:35
Hackus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:55:
[...]

Bij (normaal) gebruik, is dat niet echt van belang
Slechte airflow --> Hogere temps --> Hogere fanspeeds --> Meer geluid
Altijd van belang dus.

[Voor 3% gewijzigd door untflanked op 14-11-2018 11:57]

Ryzen 2600X | RX 6700 XT | 2x8GB Corsair Vengeance | Cooler Master NR200

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True