Mijn vraag
Een maand geleden heb ik Star Wars Battlefront 1 (dus niet 2) gekocht voor pc en op Origin geactiveerd. Spel werkt, alles in orde.
Nu wilde ik graag met een vriend online coop Missions en Skirmish doen, maar dit lukt niet.
Hij heeft ook een key gekocht en op Origin geactiveerd, we kunnen elkaar joinen in een party en samen online multiplayer spelen, maar coop (Missions en Skirmish) gaat niet.
Wanneer we elkaar inviten blijft de game in het menu wachten; 'waiting for KoffieNT/vriends naam', na een tijdje komt er 'The session is no longer available'.
Is er iets dat wij hier aan kunnen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
2x Star Wars Battlefront 1 - Season pass-editie op Origin
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Elkaar uitnodigen in een in-game party en daarna Missions of Skirmish starten.
Elkaar uitnodigen nadat ik coop selecteer bij Missions of Skirmish.
Gezocht naar bekende problemen of misschien het feit dat deze optie uit de game is gehaald(?), maar ik kan er niets over vinden.
Een maand geleden heb ik Star Wars Battlefront 1 (dus niet 2) gekocht voor pc en op Origin geactiveerd. Spel werkt, alles in orde.
Nu wilde ik graag met een vriend online coop Missions en Skirmish doen, maar dit lukt niet.
Hij heeft ook een key gekocht en op Origin geactiveerd, we kunnen elkaar joinen in een party en samen online multiplayer spelen, maar coop (Missions en Skirmish) gaat niet.
Wanneer we elkaar inviten blijft de game in het menu wachten; 'waiting for KoffieNT/vriends naam', na een tijdje komt er 'The session is no longer available'.
Is er iets dat wij hier aan kunnen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
2x Star Wars Battlefront 1 - Season pass-editie op Origin
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Elkaar uitnodigen in een in-game party en daarna Missions of Skirmish starten.
Elkaar uitnodigen nadat ik coop selecteer bij Missions of Skirmish.
Gezocht naar bekende problemen of misschien het feit dat deze optie uit de game is gehaald(?), maar ik kan er niets over vinden.
:D