Toon posts:

Webhosting advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• andrewb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11-2018
Ik ben op zoek naar een webhost voor mijn fotografie Wordpress blogs.
Na een weekendje Googlen ben ik erg verdwaald in al het aanbod en providers.

Kan iemand een webhosting pakket aanraden met de volgende specificaties?
  • Servers in Nederland
  • Minimaal 15 GB opslagruimte
  • Minimaal 5 add-on domeinen/websites
  • SSL certificaat voor alle domeinen
  • Onder de 5 EUR per maand
Of vraag ik om iets dat niet bestaat voor deze prijs? :?

Alvast bedankt voor jullie hulp

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denk het niet; zelfs de goedkoopste host, rekent je €0.99 per jaar per domein als "promotie". Dus na een jaar moet je alles elders als promotie onderbrengen of meer betalen.

Waarom servers in NL trouwens? Zelfs de DNB heeft toestemming om data buiten NL op te slaan; is jouw fotografie dusdanig gevoelig qua data?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-03 16:30
andrewb schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:27:
Ik ben op zoek naar een webhost voor mijn fotografie Wordpress blogs.
Na een weekendje Googlen ben ik erg verdwaald in al het aanbod en providers.

Kan iemand een webhosting pakket aanraden met de volgende specificaties?
  • Servers in Nederland
  • Minimaal 15 GB opslagruimte
  • Minimaal 5 add-on domeinen/websites
  • SSL certificaat voor alle domeinen
  • Onder de 5 EUR per maand
Of vraag ik om iets dat niet bestaat voor deze prijs? :?

Alvast bedankt voor jullie hulp
Wat heb je zelf al gevonden? Want dit soort vragen komen bijna iedere week wel een keer voor. De zoek functie zou je dus al diverse hits moeten geven. Daar naast, is er vast ook wel het 1 en ander te vinden met google.

En vaak is het ook zo:

Dus wat heb je zelf al gevonden? Voordat we een opsom topic krijgen.....

• GemengdeDrop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online

GemengdeDrop

Mét salmiakzout

https://www.hostingwijzer...000mb/incl-nl-domeinnaam/

https://www.ispgids.com/w...ijs&sorteren_volgorde=asc

leef je uit zou ik zeggen. Ik vertel je alvast wel dat als je alle eisen ook onder de 5€/maand inc btw wil dat je het lastig gaat krijgen. Vaak is het pakket nogal basic en moet je voor extra domeinen betalen.

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:48
Ik zou zeggen, vergelijk zelf en kijk onder andere naar de reviews. Sommige goedkope aanbieders leveren erg slechte service. Check bijvoorbeeld via:
http://www.hostingvergelijken.org
https://www.webhosters.nl

Zelf zit ik bij mijn.host. Ik ben zeer tevreden over hun klantenservice en bereikbaarheid.

[Voor 22% gewijzigd door dbzokphp op 20-11-2018 09:59]

• andrewb
Dank voor jullie hulp.

@MAX3400: Ik dacht aan servers in NL voor laadsnelheid van mijn foto's
@dbzokphp: webhosters.nl had ik nog niet gevonden en is voor mij een goed uitgangspunt door de vele filters. De top 3 resultaten spraken me meteen al aan.
@Rolfie: Onderstaande opties had ik al gevonden, maar heb nog niet gecheckt op ervaringen

easyhost.be
2.47, 50 GB, onbeperkt data, 3 domains, 5 databases, SSL op elk domein
mijnhostingpartner.nl
2.53 EUR, 25 GB, onbeperkt data, 5 domains, onbeperkt databases, SSL
neostrada.nl
4 Eur, 100 GB, onbeperkt data, onbeperkt domains, SSL
Versio.nl
4 Eur, 15Gb, 200Gb, 100 domains, SSL
Vimexx.nl
5 EUR, 10 GB, unlimited data, 5 domains, SSL on all domains
Webreus.nl
1.67 EUR, 50 GB, onbeperkt data, 2 domains, SSL
NetMatters
2.92 EUR, 25 GB, 500 GB, 25 domains, SSL

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@andrewb een NL hoster staat niet direct gelijk aan "NL snelheden". Ik kan over een minuut of 10 (natuurlijk tegen gekke betaling) een webserver hebben "ergens in Europa" en daar 10Gbit op afgemonteerd hebben.

Heeft het nut? Geen idee; dat is namelijk volledig afhankelijk van de efficiency van de http-daemon die erop draait, de efficiency van het CMS/framework waar alles in wordt aangeboden en de peering tussen beide endpoints.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:37
Zelf ken ik zeer goede kameraden die bij Antagonist klant zijn. https://www.antagonist.nl
Ze op dit moment van schrijven een 20% korting actie, de goedkoopste pakket is volgens mij het meest passend voor €6,24 (zonder de korting) na de eerste 12 maanden. Met de actie de eerste 12 maanden voor €4,99.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-03 14:02
Vooral de hele goedkope aanbieders hebben een latency waar je u tegen zegt. Versio of One.com zijn zulke partijen. Idem voor een Franse partij zoals OVH. Wel lekker goedkoop, maar bij elk request 50ms meer moeten wachten is het mij niet waard.

Zelf heb ik goede ervaringen met:
  • Antagonist (zoals @rain2reign al aangeeft. Goede service, lekker snelheden
  • TransIP, idem aan Antagonist. Iets goedkoper, maar nog steeds echt heel goed
  • DirectVPS als je het e.e.a. zelf in wilt regelen

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ben je in staat zélf een server te installeren en te beheren? Dan zou je eventueel nog kunnen gaan voor een VPS. Dan is dit misschien een leuk initiatief: https://soleus.nu/

(Note: Ik ben gekleurd. Vind het oprecht nog steeds een leuk initiatief, maar ik ben óók de bedenker er van, alleen al jaren niet meer actief binnen de club.)

Hoe dan ook, onder de €5,- per maand kan misschien, maar je moet goed nadenken wat het je werkelijk waard is. Zoals @Rolfie zegt, iets met pinda's en apen.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• andrewb
Ik kan weinig zelf wat hostingtechniek betreft.
Wel heb ik dankzij jullie hulp nu een keuze kunnen maken.
Nog even door de reviews heen, maar Neostrada lijkt aan al mijn wensen te voldoen met hun Eur 4 pakket.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:17

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Goed, inmiddels kun je wel verder. Maar geef bij een volgend topic wel even aan wat je zelf al bekeken hebt.

Je had blijkbaar al wel wat ideeen, maar uit de startpost lijkt het alsof jij iets wil en wij maar moeten zoeken. En zo werkt het net niet :) Dus als je dat erbij vermeld, met duidelijke pro en con's, dan zul je ook veel betere hulp/reacties krijgen.

Overigens kun je de search natuurlijk ook gebruiken, over 'welke webhoster' had je letterlijk tig topics kunnen vinden...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee