Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verkopen telefoon, data?!

Pagina: 1
Acties:

• veriitas89
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 13-11-2018
Hi all,

Ik wil graag mijn telefoon verkopen, maar wil niet het risico lopen dat de koper er van door gaat met mijn data.

Enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat dit absoluut niet terug te halen is? Een simpele app DiskDigger zorgt er al voor dat ik alle foto's terug vind.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Dank

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Volgens mij zorgt een factory reset er voor dat ne niks meer terug kan vinden.

En anders die gewoon een paar x doen.

[Voor 20% gewijzigd door HKLM_ op 13-11-2018 17:43]

⛔Trackers of betalen...⛔

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
veriitas89 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:23:

Een simpele app DiskDigger zorgt er al voor dat ik alle foto's terug vind.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Dank
Was dat na een complete factory reset?

Spuit 11 :Z

Misery and hate will kill us all.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 12:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En anders doe je een reset, maakt een fake profiel aan, schiet het hele geheugen vol met foto's can de vloer, herhaal dat 3x en klaar?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MrDucky
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11-06 00:14
Het makkelijkste is om encryptie aan te zetten in je settings van je phone en te wachten tot alles encrypted is. vervolgens een factory reset doen. dan kan men niks meer terughalen.

AMD Ryzen 9 5900X, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, MSI B550M Mortar WiFi, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 2x WD Black Caviar 640GB Raid 0, 1x WD 2.5 Inch 1TB, Fractal Design Define Mini C, Corsair TX-750

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Wat ik mij afvraag is hoeveel jou data voor iemand waard is. Waarschijnlijk niks. Wil je alsnog niet het risico lopen om foto's van jou terug te zien op het internet (kans acht ik zelf zeer klein.) Dan is er maar 1 optie en dat is de telefoon te vernietigen en absoluut niet te verkopen.

Deze keuze zul je voor jezelf moeten maken.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True