Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jktweak
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2018
Ik zoek een?
49 inch UHD met ambilight

Wat is je budget?
max 750 netto (850 met 100 cashback kan dus ook)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor in de woonkamer, we zitten hier ongeveer 1,5 tot 2 meter vanaf.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil de philips 49PUS5803/12 kopen, ik kan hem voor 850 kopen bij de ING shop met 100 euro cashback dus 750. Lijkt mij een toffe TV met soundbar! Is dit de juiste koop voor mijn budget?
Ik kan hem ook voor dit bedrag ophalen bij de plattetv winkel alleen ik ben bang dat ik met black friday een gigantische korting misloop en ik het niet meer kan omruilen doordat ik teveel branduren heb. Kunnen ze dat daadwerkelijk checken?

Bedankt alvast!

Alle reacties

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
"Gigantische korting"? Als Plette TV hem voor 1200 op de site heeft staan en hem voor 850 aanbiedt dan lijkt me niet dat er bij Black Friday daar nog een gigantisch bedrag van afgaat.
Aangezien je Ambilight wilt beperk je jezelf al tot Philips modellen en aangezien dit het top 2018 LCD model is en binnen budget beantwoord dat je eigen vraag al?
En uren kun je idd in het service menu bekijken ....

Als 100Hz, HDR en brede kijkhoeken van minder van belang zijn dan is dit ook een alternatief met soundbar: pricewatch: Philips 49PUS7503 Zilver
Dus welk specifiek gebruik in de woonkamer?

[Voor 25% gewijzigd door apis29 op 15-11-2018 21:56]

• MacbookProx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:53
Ik heb zojuist die 49-8503 gekocht via ING van 1.199e naar 750e (na 100e cashback) maakt het een goeie deal. Anders laat je (zoals ik ook doe, maar dan omdat ik nog moet verhuizen een week later) het dicht tot die tijd. Open je 'm op 23 november, of je stuurt gratis retour. Philips 100e kan je altijd daarna pas claimen.

Expert folder voor BlackFriday heb ik al gezien. Staat wel een leuke Samsung Qled (QE49Q6F) in van 1.099e naar 799e en een Sony KD-55XF9005 van 1.599e naar 999e als je dat iets lijkt.

Edit: overigens is de 55" via ING goedkoper: 869e - 150e cashback = 719e. Vind ik alleen te groot.

[Voor 9% gewijzigd door MacbookProx op 16-11-2018 11:09]

• Artje
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:41
Ik heb zelf ook de 55PUS8503 besteld en ben erg benieuwd naar deze televisie in de praktijk. Al wel zien hangen bij een aantal winkels. Volgens mij zijn de prijzen bij ING onovertroffen. Er zijn misschien wel andere aanbieders maar dan betreft het grijze import met alle gevolgen voor o.a. garantie nadien.

• Cruzer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 12:13
Ik twijfel tussen de 49 of de 55 inch van deze tv. We zitten ca 4 meter van onze huidige tv (37inch uit 2010 8000 serie)
Alleen vrouwlief wil geen megagrote tv tegen de muur in onze kleine woonkamer.

Is dit verschil aanzienlijk, kijkbeleving en in formaat wat in je huiskamer als tv staat?

Hoe zijn overigens de ervaringen met deze 8503? En hoe is het geluid?

When the pink is snookered, Go for the brown

• Cruzer
Artje schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:52:
Ik heb zelf ook de 55PUS8503 besteld en ben erg benieuwd naar deze televisie in de praktijk. Al wel zien hangen bij een aantal winkels. Volgens mij zijn de prijzen bij ING onovertroffen. Er zijn misschien wel andere aanbieders maar dan betreft het grijze import met alle gevolgen voor o.a. garantie nadien.
En hoe bevalt die ik twijfel tussen 49 of 55 maar vandaag ontvang ik de 55.. ben bnwd. Het is meer dat je zo'n joekel van een tv in je kamer hebt.

• Artje
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:41
Tv bevalt echt uitstekend, beeldkwaliteit erg goed, zwart is mooi, geluid meer dan prima en ambilight is top. Heb de docu over bbqen gezien op netflix en het is supergaaf om die vlammen boven het scherm terug te zien. Voor wat betreft het formaat was ik de eerste dag echt niet happy, maar het went eigenlijk heel snel, overigens hebben wij de tv tijdelijk nog in de slaapkamer staan haha

• Cruzer
Ik heb de 55 ontvangen maar is toch de groot dus ontvangen morgen de 49. Overheerst mijn kleine woonkamer. Maar beeld en geluid zijn top. Super mooi beeld snel menu. Ook HDR icm PS4 pro.

• Cruzer
Welke tv instellingen hebben jullie voor beeld en geluid?

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True