Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Office365 Outlook mail verwijderen verdubbeld

Pagina: 1
Acties:

• keanudegroot
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-04-2020
hallo,

een bekende van mij heeft office 365 de webinterface en als hij een mail verwijderd dan komt de mail 2x in zijn verwijderden en dan één keer geopend en één keer dicht, het is geen groot probleem maar hij geeft aan dat dat hem in verwarring brengt.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

• Rolfie
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.....

Of misschien gewoon een ticket bij O365 hiervoor inschieten? Support is best vrij goed te noemen.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@keanudegroot 1e keer is verwijderen, dan krijg je de optie om terug te halen (voor als je per ongeluk hebt verwijdert)
Als je dat hersteld kun je nogmaals(maar dan definitief) verwijderen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True