Toon posts:

Gaming laptop rond de 1000eu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dukeward
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-04-2020
Momenteel ben ik opzoek naar een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
Over het algemeen gamen. Het gaat hier om games zoals League of Legends, Diablo 3 , Pubg, 7daystodie en ARK.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel denk ik aan de Acer predator Helios 300 met name: https://www.mediamarkt.nl...-g3-572-76q7-1554315.html (ik zag een betere versie hiervan op amazon maar dan zit je met 250 export kosten en dan is het alsnog rond de 1300). Hier zou ik dan zal 8 extra ram in kunnen gooien uit mijn huidige laptop. Het belangrijkste is dat ik goed kan gamen en dat hij lang mee kan. Ik heb een vrij lage standaard ik ben rond de 20 fps gewent. Maar ik zou dit graag anders willen alsnog ben ik budget gebonden vanwege studie. De tijd die ik per dag achter deze laptop zal zitten is waarschijnlijk rond de 6 - 8 uur per dag (studie, werk en gamen). Ik heb geen merk voorkeur ik ben zoveel mogelijk opties aan het afgaan. Een goede muis, toetsenbord en cooling pad heb ik al en hoe het toetsenbord of touching pad werkt boeit mij weinig. Daarom was mijn vraag of jullie een paar aanraders hadden.

alvast hartelijk bedankt!

Dukeward

Beste antwoord (via Dukeward op 15-11-2018 16:45)

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Wellicht kan je kijken naar de Dell G5. De op 1 na duurste versie (1050 euro) heeft een 1060 max Q. Als je die overclocked dan heb je dezelfde performance als een 1060. Hierdoor kan je alle games goed spelen! Ik heb zelf ook een Dell laptop. Verder heeft deze ook een nieuwe generatie processor. Als student kan je ook nog 10% korting krijgen.. :)

https://www.dell.com/nl-n...d/g-series-15-5587-laptop

Ook kan je nog kijken naar deze, maar de bovenstaande is beter.

pricewatch: Asus FX503VM-E4178T

Deze is iets boven je budget met heeft een 144 mhz scherm.

https://www.bol.com/nl/p/...vKI4dPuA_0.1.ProductTitle

Alle reacties

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-05 21:04

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Neem je de laptop vaak mee of is het meestal thuis op je bureau?

Review QNAP TS-230 NAS

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:32
Als je al een laptop hebt kan je natuurlijk ook een game desktop overwegen. Dan heb je voor 1000 euro sowieso veel meer performance!

Als je toch voor een laptop wil gaan dan zou ik als ik jou was voor een 1060 (of hoger natuurlijk) met i5 gaan, zoals pricewatch: HP Omen 15-dc0003nd of pricewatch: Asus FX503VM-E4178T.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
Wellicht kan je kijken naar de Dell G5. De op 1 na duurste versie (1050 euro) heeft een 1060 max Q. Als je die overclocked dan heb je dezelfde performance als een 1060. Hierdoor kan je alle games goed spelen! Ik heb zelf ook een Dell laptop. Verder heeft deze ook een nieuwe generatie processor. Als student kan je ook nog 10% korting krijgen.. :)

https://www.dell.com/nl-n...d/g-series-15-5587-laptop

Ook kan je nog kijken naar deze, maar de bovenstaande is beter.

pricewatch: Asus FX503VM-E4178T

Deze is iets boven je budget met heeft een 144 mhz scherm.

https://www.bol.com/nl/p/...vKI4dPuA_0.1.ProductTitle

• Dukeward
@Dutchredgaming 50/50, ik reis er veel mee maar ik ben een wat zwaardere laptop gewent. Gewicht maakt weinig uit in mijn keuze.

@Ramon Momenteel heb ik geen ruimte voor een desktop in het huis, daarom zit er vaak mee op de eettafel. Dankjewel voor de twee opties. Ik wist niet dat HP ook in gaming laptops zat hij ziet er interessant uit!

@johanneslol De asus ziet er interessant uit! en bedankt voor de aanrader als ik iets boven budget zit. De dell trekt me niet zo omdat de opties met Linux veel beperkter zijn en ik niet windows wil gaan draaien om overal bij te kunnen. Maar de 10% korting tip is erg handig!

• johanneslol
  • Niet online
Dukeward schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:22:
@Dutchredgaming 50/50, ik reis er veel mee maar ik ben een wat zwaardere laptop gewent. Gewicht maakt weinig uit in mijn keuze.

@Ramon Momenteel heb ik geen ruimte voor een desktop in het huis, daarom zit er vaak mee op de eettafel. Dankjewel voor de twee opties. Ik wist niet dat HP ook in gaming laptops zat hij ziet er interessant uit!

@johanneslol De asus ziet er interessant uit! en bedankt voor de aanrader als ik iets boven budget zit. De dell trekt me niet zo omdat de opties met Linux veel beperkter zijn en ik niet windows wil gaan draaien om overal bij te kunnen. Maar de 10% korting tip is erg handig!
Heb je al een laptop gekocht? :)

• Dukeward
@johanneslol Nee, ik heb de links opgeslagen en op black friday wou ik kijken of de prijzen lager zijn (ik ben en blijf een nederlander). Nogmaals hartelijk bedankt voor de tips!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee