Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Slechte beoordelingen zonder ooit contact te hebben gehad!?

Pagina: 1
Acties:

• gtxkiller
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 24-06 23:18

gtxkiller

[Hier staat iets]

Topicstarter
Ik heb vandaag 2 slechte beoordelingen ontvangen van 2 verschillende tweakers accounts die wel erg nieuw zijn... ik heb nog nooit contact gehad met deze personen en de advertenties waar deze beoordelingen op zijn geschreven zijn ook al een lange tijd geleden verlopen.

http://i64.tinypic.com/1z56a01.png

Het gaat hier dus om iemand die een grapje probeert uit te halen, en "voor de grap" slechte beoordelingen achter laat op het profiel van anderen.... Ik heb helaas geen idee wie zo iets zou doen, en wie dit eventueel gedaan zou kunnen hebben :/

Is het mogelijk dat deze, overduidelijk neppe, beoordelingen verwijdert worden?

Mvg

*Update: Onze grapjas heeft ook wat berichtjes achtergelaten op mijn profiel...

[Voor 10% gewijzigd door gtxkiller op 13-11-2018 23:12]

Hallo wereld!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb wat onderzoek gedaan en de reviews verwijderd. Ook de berichten op jouw profiel heb ik geschoond hoewel je dat ook zelf kunt doen. Ik duik hier even wat verder in maar ga er van uit dat je klacht rond de reviews met het verwijderen hiervan is opgelost :)

Frontpagemoderatie Forum

• gtxkiller
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 24-06 23:18

gtxkiller

[Hier staat iets]

Topicstarter
Bor schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:08:
Ik heb wat onderzoek gedaan en de reviews verwijderd. Ook de berichten op jouw profiel heb ik geschoond hoewel je dat ook zelf kunt doen. Ik duik hier even wat verder in maar ga er van uit dat je klacht rond de reviews met het verwijderen hiervan is opgelost :)
Dat is goed om te horen, bedankt hiervoor! :)

Ik vind het inderdaad nog steeds een beetje vreemd dat iemand zoiets doet, vraag me ook werkelijk af wie zoiets gedaan zou hebben. (Is het toevallig iemand die ook uit Den Helder komt? Of juist helemaal niet?)

Mvg

Hallo wereld!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True