Ik ben opzoek naar een nieuwe televisie voor in de woonkamer. Ik zit op ongeveer 3 meter afstand van de tv en ik gebruik de televisie eigenlijk alleen voor series (netflix), films (nog geen UHD) en tv (ziggo) te kijken. Ik heb geen spelcomputer dus gamen is niet belangrijk. Het budget dat ik ongeveer in gedachten had is € 1000,-
Ik ben zelf al even op onderzoek gegaan en ben eigenlijk uitgekomen bij een viertal televisies waarvan ik denk dat het wel wat kan zijn, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Graag zou ik jullie mening/advies willen vragen. Bij welke tv ik het meeste waar voor mijn geld krijg. Of als jullie ervaringen / tips hebben is dat natuurlijk ook altijd welkom.
De vier tv's die ik heb gevonden zijn:
- Sony KD55XE9005B
- Samsung QE55Q6
- Samsung UE55NU8000
- LG49SK8500PLA
Ik hoop dat jullie mij een zetje kunnen geven in de juiste richting.
Ik ben zelf al even op onderzoek gegaan en ben eigenlijk uitgekomen bij een viertal televisies waarvan ik denk dat het wel wat kan zijn, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Graag zou ik jullie mening/advies willen vragen. Bij welke tv ik het meeste waar voor mijn geld krijg. Of als jullie ervaringen / tips hebben is dat natuurlijk ook altijd welkom.
De vier tv's die ik heb gevonden zijn:
- Sony KD55XE9005B
- Samsung QE55Q6
- Samsung UE55NU8000
- LG49SK8500PLA
Ik hoop dat jullie mij een zetje kunnen geven in de juiste richting.