Vraag

• asc366
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Ik ben in de markt voor een nieuwe tablet en ben erg gecharmeerd van een iPad pro of Samsung S3/S4 met bijgeleverde keyboard-cover maar vind ze aan de dure kant. Een los keyboard via bluetooth kan ook maar vind ik onpractisch, juist dat ze standaard aan elkaar zitten vind ik slim. Dat 'ie onderwater via iets als bluetooth verbindt vind ik dan weer prima.

Wat zijn goedkopere alternatieven hiervoor?
  • Android, sterke voorkeur voor stock of close-to-stock (gebruik een OnePlus telefoon, hiervoor Nexus5x)
  • Keyboard cover
  • ~10" schermdiagonaal
  • Redelijk recente SoC
Wat zijn de opties hierin die ik over het hoofd zie?

Alle reacties

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57
Voor de Samsung zijn er een paar keer per jaar aanbiedingen waarbij je een keyboard cover kaod krijgt bij aanschaf. Zo heb ik mijn ook gekregen en ja ze zijn wat duurder maar BY FAR de beste android tablets op de markt.

Ik heb tevaak een goedkopere versie gekocht en was nooit 100% tevreden en sinds ik deze heb ben ik voor het eerst helemaal tevreden met de tablet.

• asc366
Hey, thanks voor je reactie! De actie van gratis keyboard heb ik inderdaad gezien, toch vind ik de S4 voor 650 eur oid nog best aan de prijs. Ik verwacht de tablet niet dagelijks te gebruiken, vandaar.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57
Het is een dure dat is waar maar zoals ik al eerder schreef na vele irritaties bij eerdere aankopen vond ik het wel waard.

"Goedkoop is duur koop, zoals we zo mooi zeggen ;-)"

[Voor 3% gewijzigd door rikoos op 16-11-2018 09:24]

• asc366
Ik snap je afweging :-) Wellicht is 'ie rond blackfriday nog leuk geprijsd!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee