Mijn vriendin en ik betrekken op korte termijn onze nieuwe woning. Doordat we dat casco hebben opgebouwd, is overal rekening gehouden met het aansturen van de verlichting middels Zigbee. Daar kom ik tot nu toe (met dank aan Tweakers.net) opzich wel uit. Alle schakelmateriaal in de woning is Gira E2, wat dus de mogelijkheid biedt om een Hue Tap in te bouwen als wandschakelaar. Dat is wel erg netjes natuurlijk
Ik zit alleen met één los eindje. Mechanische ventilatie wordt verzorgd door een Zehnder WHR 960 RF. Die wordt nu aangestuurd met een standaard RF-zender van Zehnder (verwarrende merknaam in dit geval
).
Mijn vraag:
Is er een mogelijkheid om deze zender te integreren in het overige Gira schakelmateriaal?
Er bestaat natuurlijk een Gira KNX RF-zender, maar ik vraag me af of deze compitabel is met de Zehnder RF-module. Ik ben bang van niet, aangezien de ventilatieunit - voor zover ik weet - niet zondermeer meewerkt aan het KNX-protocol.
Tweede optie: is het mogelijk de zender van Zehnder (
) te integreren in een E55 schakelaar, zoals dat met de Hue Tap kan?
Met de EnOcean-module gaat dat niet passen, neem ik aan, maar wellicht met de genoemde RF-zender van Gira?
Iemand ervaringen of inzichten?

Ik zit alleen met één los eindje. Mechanische ventilatie wordt verzorgd door een Zehnder WHR 960 RF. Die wordt nu aangestuurd met een standaard RF-zender van Zehnder (verwarrende merknaam in dit geval

Mijn vraag:
Is er een mogelijkheid om deze zender te integreren in het overige Gira schakelmateriaal?
Er bestaat natuurlijk een Gira KNX RF-zender, maar ik vraag me af of deze compitabel is met de Zehnder RF-module. Ik ben bang van niet, aangezien de ventilatieunit - voor zover ik weet - niet zondermeer meewerkt aan het KNX-protocol.
Tweede optie: is het mogelijk de zender van Zehnder (

Met de EnOcean-module gaat dat niet passen, neem ik aan, maar wellicht met de genoemde RF-zender van Gira?
Iemand ervaringen of inzichten?