Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feed correct?

Pagina: 1
Acties:

• Znorkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:05
Hoi alllemaal,

In deze feed
pricewatch: Apple iPhone 6s 32GB Grijs

staat dat Azerty deze iPhone 24/7 kan leveren, op voorraad, de volgende dag geleverd.

Goed, dan neem ik de beslissing: dan bestel ik bij Azerty want ik ken die winkel en dan is hij er morgen. Ik zoek dan in hun assortiment ook naar een beschermcover en wil bestellen. Maar dan is de levertijd ineens 2-3 werkdagen.

https://azerty.nl/product...s.net&utm_medium=referral

Dat is dus wel onhandig! foutje in de feed?

Edit: ik heb het idee dat ik een meldpuntje over het hoofd zie... oO

[Voor 5% gewijzigd door Znorkus op 14-11-2018 00:50]

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:10

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@Znorkus Bedankt voor de melding, ik heb de koppeling verwijderd.

Wat betreft het meldpunt, die hebben we inderdaad :) Deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan van de koppeling die je wilt melden en in de popup te klikken op "onjuiste prijs melden" te klikken. In tegenstelling tot de naam van de link, kan je hier ook prima meldingen kwijt over foutieve levertijden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True