Ik heb sinds een aantal weken een vervelend probleem in mijn versterker zitten. Dit is begonnen nadit ik ben verhuist
Ik merkte dat ik deze zekering/installatieautomaat regelmatig klapte op basis van "rotel signal sense". Ik heb toen een Begrenzer er tussen gezet en dat probleem is opgelost.
De versterker speelt prima muziek af, maar het gebeurt nu zo nu en dan 1 -2 keer per week dat hij tijdens het spelen ervoor zorgt dat mijn zekering/installatieautomaat klapt(volume staat gemiddeld zacht).
Nu is het zo dat alleen mijn versterker achter deze installatieautomaat draait dus is het niet heel erg, maar het is wel heel erg vervelend.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn of wat zou kunnen helpen?
Ik heb inmiddels ook de installatieautomaat gewisseld.
Ik heb hem al open gehaald maar ik heb geen fouten kunnen vinden.
Ter info het is een Rotel RMB 1506 Eindversterker.
Ik merkte dat ik deze zekering/installatieautomaat regelmatig klapte op basis van "rotel signal sense". Ik heb toen een Begrenzer er tussen gezet en dat probleem is opgelost.
De versterker speelt prima muziek af, maar het gebeurt nu zo nu en dan 1 -2 keer per week dat hij tijdens het spelen ervoor zorgt dat mijn zekering/installatieautomaat klapt(volume staat gemiddeld zacht).
Nu is het zo dat alleen mijn versterker achter deze installatieautomaat draait dus is het niet heel erg, maar het is wel heel erg vervelend.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn of wat zou kunnen helpen?
Ik heb inmiddels ook de installatieautomaat gewisseld.
Ik heb hem al open gehaald maar ik heb geen fouten kunnen vinden.
Ter info het is een Rotel RMB 1506 Eindversterker.
[Voor 4% gewijzigd door vdboots op 13-11-2018 09:17. Reden: Typo]