Toon posts:

Logitech MX master 3s release?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xripter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-08-2022
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe muis. Vooral omdat ik de hele dag werk achter de computer. Je krijgt wel een muis vanuit werk maar dit is de meest basis muis op de markt en niet zo comfortabel als je hem 9 uur per dag gebruikt.

Nu ben ik enthousiast over de logitech mx master 2s, fijne ergonomische en functionele muis. Maar het is een muis die nog micro usb heeft en ondertussen een jaartje oud is.

Het lijkt me dus dat er in de nabije toekomst wel een opvolger zal gaan uitkomen. Netjes naar USB-C misschien nog wat andere updates.

Als ik alleen op zoek ga naar aankondigingen voor een eventuele logitech mx master 3s of een nieuw product in de lijn van de mx master kan ik niks terugvinden. Ben ik verkeerd aan het zoeken of lijkt er nog niks bekend over nieuwe producten in deze lijn?

Alle reacties

• StefanJanssen
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-01 17:35
De nieuwste muis in de MX lijn is de MX Vertical. Ik ben van van de gehele lijn sinds de Performance MX, deze verticale muis was mijn eerste verticale muis en deze is erg fijn en heeft USB C.
Zelf verwacht ik nog geen 3s in 2019, dus mocht je geen vertivale muis willen zou ik toch voor de 2S (of gewoon de MX Master, de verschillen zijn heel klein)

• RemyB
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-02 20:35

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:36
Ik zou heel graag de Logitech MX Keys willen bestellen maar ik begrijp dat de NL ANSI indeling gewoon niet geleverd wordt? Zou echt jammer zijn want voor mij is dat wel een no go.... 8)7

Volvo XC40 P8 | Software versie 2.3 | Android 10 | 20" |

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee