Toon posts:

Budget slaapkamer tv 40”

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Keihell
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-06 11:41
Ik zoek een budget tv voor de slaapkamer van ongeveer 40” voor plus minus 400€.

Must is smart tv en uhd (of eis ik nu te veel voor dat geld?)

Ik had zelf al eens gekeken op de pricewatch en kwam uit op de samsung-ue43nu7120.
Heb alleen geen idee of dat een goeie keuze is gezien het gering aantal reviews.
Iemand een goeie suggestie?

Alle reacties

• Jaaap
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tip: ondersteuning voor het smart gedeelte is vaak bedroevend.
Focus op de beeldkwaliteit en hang er een Shield of een Chromecast aan oid.

Hoe Russische desinformatie werkt:
1. Onzin verspreiden (verschillende onzin over 1 onderwerp/gebeurtenis)
2. Kijken welke onzin er opgepakt wordt door (social)media
3. Die (social)media versterken met likes en tweets en links

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slaapkamer? Is dat dus aan je voeteneinde? Dan zie je het verschil niet tussen FHD of UHD qua pixels; hoogstens als je HDR-materiaal gaat afspelen.

Wat is "smart" TV? Wat moet dat ding kunnen? Wat verwacht je qua levensduur van updates? Veel TV's krijgen na een jaar of 2 a 3 geen updates meer; dan kan je je beter focussen op een kwalitatief goede TV en los een Chromecast of andersoortig apparaat eraan hangen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

UHD op 40" is in principe nutteloos, maar echt uitmaken doet het niet. Elke tv heeft toch smart functionaliteit en is 4k. Dus eigenlijk heb je niet echt specifieke eisen. Elke 40" 4K tv van <400 euro voldoet aan je eisen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Keihell
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-06 11:41
Ok, dan streep ik smart al af en hang er een chromecast aan...
Eis is dat ie goed beeld heeft en geen verschijnselen als ghosting of bleeding.
In de woonkamer hangt een LG Oled 65” dus ik ben wel gewend aan een kwalitatief goed scherm.
Geen suggesties qua model of merk?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:57
mijn zoon heeft pas voor zijn slaapkamer een Telefunken L43U405M4CWH gekocht was net geen 400 dacht ik maar het viel me niet tegen was best goed beeld

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:30:

Wat is "smart" TV? Wat moet dat ding kunnen? Wat verwacht je qua levensduur van updates? Veel TV's krijgen na een jaar of 2 a 3 geen updates meer; dan kan je je beter focussen op een kwalitatief goede TV en los een Chromecast of andersoortig apparaat eraan hangen?
Nou,dat valt best wel mee hoor! Ik heb in een slaapkamer een LG 42la6208 van 2014 en ik heb afgelopen jaar nog een update gehad. In ieder geval wekt YouTube en Netflix nog prima, de rest van het smart gedeelte wordt niet gebruikt. Het verschil tussen Fhd of Uhd zie je op een 42" tv inderdaad niet.
Een tip: pricewatch: LG 43UJ670V Zilver

[Voor 7% gewijzigd door Vulcan750 op 13-11-2018 12:08]

AMD Phenom II x4 840, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Huawei FreeBuds Pro 2, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6, Volvo XC40 Recharge Single Motor MY23 19"

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 14:23
Deze is ook niet verkeerd voor zijn prijs: pricewatch: Samsung UE40NU7190 Zwart

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:07

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, TB > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 16:10

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

De 7100 serie is best een aardige tv, maar je hoeft voor die prijs (uiteraard) geen fatsoenlijke hdr te verwachten. Rtings heeft hier een review van de 7100: YouTube: Samsung NU7100 TV Review - RTINGS.com=

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:29

FreakNL

Well do ya punk?

Vulcan750 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:03:
[...]

Nou,dat valt best wel mee hoor! Ik heb in een slaapkamer een LG 42la6208 van 2014 en ik heb afgelopen jaar nog een update gehad. In ieder geval wekt YouTube en Netflix nog prima, de rest van het smart gedeelte wordt niet gebruikt. Het verschil tussen Fhd of Uhd zie je op een 42" tv inderdaad niet.
Een tip: pricewatch: LG 43UJ670V Zilver
Desalniettemin zou ik daar nooit op focussen. Een TV, zeker op de slaapkamer, kan met een beetje geluk 10 jaar mee of meer. Dan vervang je een mediaplayer gewoon 1 of 2 keer...

Ik heb op zolder een plasma 42” van 10 jaar oud en op de slaapkamer een Samsung LCD van ook zoiets.. Dingen hebben niet eens iets van smart maar doen het voor de rest prima icm met een atv3

• Vulcan750
FreakNL schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:05:
[...]

Desalniettemin zou ik daar nooit op focussen. Een TV, zeker op de slaapkamer, kan met een beetje geluk 10 jaar mee of meer. Dan vervang je een mediaplayer gewoon 1 of 2 keer...

Ik heb op zolder een plasma 42” van 10 jaar oud en op de slaapkamer een Samsung LCD van ook zoiets.. Dingen hebben niet eens iets van smart maar doen het voor de rest prima icm met een atv3
Bij een 42" tv betaal je feitelijk niks voor het smartgedeelte. Zo'n tv zonder smart moet je met een lantaarntje zoeken en waarschijnlijk betaal je dan meer voor minder.
Mocht je smartdeel na pakweg 6 jaar het niet meer doen, dan kan je er alsnog een Chromecast v.5 aan hangen....

AMD Phenom II x4 840, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Huawei FreeBuds Pro 2, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6, Volvo XC40 Recharge Single Motor MY23 19"

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:29

FreakNL

Well do ya punk?

Nu draai je het om... Ik zeg nergens dat je moet gaan zoeken op een TV zonder smart.

Zoek gewoon op een TV die past bij je budget en focus dan op beeld- en geluidskwaliteit. Zit er dan een goeie smart functionaliteit bij, prima....

• Vulcan750
Bij een nieuwe tv zal bij de bekende merken (Philips, Panasonic, Samsung, LG) het smartdeel altijd wel redelijk goed werken. In ieder geval niet zo beroerd dat je direct extra kosten voor een losse mediaplayer hoeft te gaan maken. Heel misschien op langere termijn wel. Dus inderdaad (mee eens FreakNL) geen item om op te focussen, prijs, beeld en geluid moet de focus hebben.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee