Deel van het scherm van mijn Galaxy S7 blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1137571

Topicstarter
Mijn Samsung Galaxy S7 had al langere tijd dat de onderkant van het scherm minder helder was dan de rest van het scherm, sinds vandaag is dit gedeelte van het scherm helemaal zwart en dit blijft zo na aan en uit zetten.

Ik ben naar een reparatiewinkel geweest, deze zeiden dat het scherm voor 200,- vervangen kon worden wat veels te duur is voor mij.

Ik vroeg mij af of er een andere oplossing is als het scherm vervangen, want het lijkt mij dat het er eerder aan ligt dat er iets los zit of dat het aan de software ligt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDog
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nope, is je amoled die naar de donder is. Helaas is een nieuw scherm de enige optie.

Nieuw scherm kun je zelf ook plaatsen en dan betaal je alleen het onderdeel natuurlijk. Reken op 125 voor origineel Samsung part.

[ Voor 44% gewijzigd door iDog op 12-11-2018 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 1137571 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:45:
Ik vroeg mij af of er een andere oplossing is als dan ( O-) ) het scherm vervangen, want het lijkt mij dat het er eerder aan ligt dat er iets los zit of dat het aan de software ligt.
Als je nog garantie hebt, dan zou dit de reden zijn om hem in te leveren. Software kun je testen door hem een factory reset te geven. Vervangen kun je anders nog bij een goedkope zaak proberen, maar dat biedt geen garantie (op zowel de prijs als de reparatie), natuurlijk.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron