Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil onder andere battlefield 5 met minimaal 60fps en goede graphics gaan spelen, verder speel ik ook andere games maar die eisen minder van mijn computer dan battlefield 5.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met dit systeem gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal €1000,- gaan kosten, iets meer is niet erg, minder is altijd beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een freesync beeldscherm, vandaar AMD-videokaart.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf ben ik al enige tijd opzoek geweest naar de juiste onderdelen. Ik ben alleen geen ervaren persoon op dit gebied. Dus vraag ik mijzelf af of ik de juiste onderdelen heb gekozen en of er iets beter kan?
zelf heb ik het volgende samengesteld:
toevoeging: Als de RX590 snel uitkomt zou ik overwegen om deze videokaart te halen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik wil onder andere battlefield 5 met minimaal 60fps en goede graphics gaan spelen, verder speel ik ook andere games maar die eisen minder van mijn computer dan battlefield 5.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met dit systeem gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal €1000,- gaan kosten, iets meer is niet erg, minder is altijd beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een freesync beeldscherm, vandaar AMD-videokaart.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf ben ik al enige tijd opzoek geweest naar de juiste onderdelen. Ik ben alleen geen ervaren persoon op dit gebied. Dus vraag ik mijzelf af of ik de juiste onderdelen heb gekozen en of er iets beter kan?
zelf heb ik het volgende samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,- | € 216,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 108,50 | € 108,50 |
1 | Asus ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING | € 277,99 | € 277,99 |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Phanteks Eclipse P400 - Zwart | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 133,10 | € 133,10 |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
1 | WD Green SSD M.2 (G2G0B) 240GB | € 38,50 | € 38,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 972,44 |
toevoeging: Als de RX590 snel uitkomt zou ik overwegen om deze videokaart te halen.
Alvast bedankt voor de reacties!