Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

A4 gescand nu weer printen zonder marges

Pagina: 1
Acties:

• Basilange
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:54
Een familielid heeft voor mij een belanrijk document ingescand.
Deze zijn mij toegezonden in BMP. Ik had moeten vragen voor een PDF formaat.

Nu heb ik vanmiddag middels verschillende zoektermen en probeersel geprobeerd het bestand alsnog goed uit te printen. Maar ik heb steeds te maken met marges. Of dat het beeld verkleind wordt om passend te krijgen met vooralsnog een marge. Na verschillende printjes via verschillende wegen nog steeds een marge.

Mijn doel is een het te printen alsof het een kopie is met een kopieermachine.

Mijn idee is om morgen na het werk via de kopieer/printmachine het uit te printen omdat ik weet dat deze zonder marges kan printen.

Heeft iemand nog een idee om bijvoorbeeld een pdf te maken van de beelden zodat deze zonder marge uitgeprint kan worden.
Of met een minieme marge?

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:59
Kan je het bestand niet printen naar de pdf printer van windows?

⛔Trackers of betalen...⛔

• Basilange
HKLM_ schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:52:
Kan je het bestand niet printen naar de pdf printer van windows?
Geprobeerd, via windows, via cutepdf en via chrome op een chromebook. Dan heb ik nog steeds een marge. Wel minder dan via een directe print. Ik ga het nu via libreoffice proberen.

• Marber
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23:36
Plakken in word, daar alle marges uitzetten (en de afbeelding goed positioneren). En dan bij het printen nogmaals alle marges uitzetten.

Voor mij werkt dat meestal wel

• Basilange
Marber schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:30:
Plakken in word, daar alle marges uitzetten (en de afbeelding goed positioneren). En dan bij het printen nogmaals alle marges uitzetten.

Voor mij werkt dat meestal wel
Hoi Marber,

Het heeft even geduurd ik heb nu margeloze documenten kunnen maken via je methode in word.
De pdf zien er ook goed uit.

Ik ben benieuwd wat de printer er morgen van maakt. Bedankt beide voor het snelle meedenken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True