Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Polk Magnifi Max (SR)

Pagina: 1
Acties:

• chefspecial
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:17
Ik ben op zoek naar mensen die ook een Polk magnifi max sr hebben.
Ik heb 2 weken terug deze set gekocht. Het geluid is echt top, niets daar op aan te merken. Het enige wat mij opvalt is dat bij lage volumes en vooral talkshows (of gesprekken) je de subwoofer goed hoort ratelen/ploppen.
Ik heb een beetje het idee dat hij bij bepaalde frequenties inschakelt en wanneer deze frequenties niet gehaald worden deze weer uitschakelt. Ik heb contact gehad met Polk USA en hun scharen zich telkens achter "wifi interferentie".
Kan natuurlijk, maar aangezien hij ook bij het uitschakelen van de router etc actief blijft is dat uitgesloten. Heb inmiddels een andere set mogen ontvangen en ook deze heeft het...

Omdat hij gewoon erg goed klinkt verder twijfel ik of hij alsnog terug gaat. Er zijn weinig setjes in deze prijsklasse met draadloze speakers en 5.1.
Denon Nederland aangeschreven en hun konden het gebrek eerst niet plaatsen. Na filmpjes te hebben gestuurd zeggen ze het te onderzoeken. Schiet je dus nog eigenlijk weinig mee op.

Zijn er meer mensen die dit herkennen bij deze set? Het geluid is echt goed te horen als je het volume laag hebt staan en dan vlakbij de sub gaat staan.

[Voor 7% gewijzigd door chefspecial op 12-11-2018 18:12]

• Anoniem: 639074
  • Registratie: december 2014
  • Niet online
chefspecial schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:39:
.......
en hun zij scharen zich telkens achter "wifi interferentie".
.......
en hun zij konden het gebrek eerst niet plaatsen.
FTFY :+

Ik denk dat ik het al zie, de persoonlijk voornaamwoord generator van deze US set is niet correct geimplementeerd, en dat geeft hinderlijk geplop in het laag.
Bekend probleem.
Als je de taalinstellingen verandert is het probleem waarschijnlijk meteen weg.

Heb het voor je aangepast, klinkt het nu al beter?? _/-\o_

Maar meer serieus, dit is wel een irritant issue.
Helpt het iets als je de crossover aanpast, of het volume van de receiver of de sub aanpast??
Of valt er weinig aan dit kastje in te stellen??

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 639074 op 13-11-2018 00:21]

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-06 16:48
Heeft de sub een eco stand? Zet die eens uit zodat hij altijd aan staat. Wel vervelend natuurlijk want kost stroom maar dan kan je even uitsluiten of het daar aan ligt. Zo gaat mijn Onkyo sub ook in slaap stand en springt aan zodra er geluid doorheen geknald wordt. Ik heb dan wel geen plopjes maar je hoort hem wel even aanspringen.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - RX6800 - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• chefspecial
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:17
Joenino schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:21:
Heeft de sub een eco stand? Zet die eens uit zodat hij altijd aan staat. Wel vervelend natuurlijk want kost stroom maar dan kan je even uitsluiten of het daar aan ligt. Zo gaat mijn Onkyo sub ook in slaap stand en springt aan zodra er geluid doorheen geknald wordt. Ik heb dan wel geen plopjes maar je hoort hem wel even aanspringen.
Weet ik niet. Je kan er verder niets aan afstellen of zo. Geen crossover of eco stand om in te stellen... Heb de vraag inmiddels neergelegd bij denon

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True