Beste allemaal,
Ik weet dat er eerder een soortgelijk probleem is gepost hier, deze situatie is net wat anders alleen.
Daarom post ik de vraag opnieuw.
Ik ben sinds april dit jaar in het bezit van een Iphone X.
Toen ik switchste van mijn 7 heb ik een back up van whatsapp teruggeplaatst.
Alle gesprekken waren netjes zichtbaar maar de foto's waren leeg.
Deze staan nog steeds in de whatspp op de Iphone 7.
Klein probleem, ik ben inmiddels al een half jaar onderweg met de Iphone X waardoor ik ook foto's in de whatsapp media van de Iphone X heb staan. Nu heb ik tijd ermee aan de slag te gaan.
Ik heb Apple gebeld maar die hadden geen oplossing hiervoor.
Heeft een van jullie een idee hoe ik die twee data kan samenvoegen? Het gaat me niet alleen om het redden van de foto's van de Iphone 7 maar ik wil ze ook graag terugplaatsen bij de teksten zodat ik als ik later in mijn schommelstoel zit ik alle gesprekken kan teruglezen etc.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor. Ik ben heel erg benieuwd. Dank je wel alvast!
Ik weet dat er eerder een soortgelijk probleem is gepost hier, deze situatie is net wat anders alleen.
Daarom post ik de vraag opnieuw.
Ik ben sinds april dit jaar in het bezit van een Iphone X.
Toen ik switchste van mijn 7 heb ik een back up van whatsapp teruggeplaatst.
Alle gesprekken waren netjes zichtbaar maar de foto's waren leeg.
Deze staan nog steeds in de whatspp op de Iphone 7.
Klein probleem, ik ben inmiddels al een half jaar onderweg met de Iphone X waardoor ik ook foto's in de whatsapp media van de Iphone X heb staan. Nu heb ik tijd ermee aan de slag te gaan.
Ik heb Apple gebeld maar die hadden geen oplossing hiervoor.
Heeft een van jullie een idee hoe ik die twee data kan samenvoegen? Het gaat me niet alleen om het redden van de foto's van de Iphone 7 maar ik wil ze ook graag terugplaatsen bij de teksten zodat ik als ik later in mijn schommelstoel zit ik alle gesprekken kan teruglezen etc.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor. Ik ben heel erg benieuwd. Dank je wel alvast!