Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Iphone2018
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14-11-2018
Beste allemaal,

Ik weet dat er eerder een soortgelijk probleem is gepost hier, deze situatie is net wat anders alleen.
Daarom post ik de vraag opnieuw.

Ik ben sinds april dit jaar in het bezit van een Iphone X.
Toen ik switchste van mijn 7 heb ik een back up van whatsapp teruggeplaatst.
Alle gesprekken waren netjes zichtbaar maar de foto's waren leeg.
Deze staan nog steeds in de whatspp op de Iphone 7.

Klein probleem, ik ben inmiddels al een half jaar onderweg met de Iphone X waardoor ik ook foto's in de whatsapp media van de Iphone X heb staan. Nu heb ik tijd ermee aan de slag te gaan.

Ik heb Apple gebeld maar die hadden geen oplossing hiervoor.
Heeft een van jullie een idee hoe ik die twee data kan samenvoegen? Het gaat me niet alleen om het redden van de foto's van de Iphone 7 maar ik wil ze ook graag terugplaatsen bij de teksten zodat ik als ik later in mijn schommelstoel zit ik alle gesprekken kan teruglezen etc.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor. Ik ben heel erg benieuwd. Dank je wel alvast!

Alle reacties

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-04 16:53
Nee dat kan niet.

Er zijn wel externe software programma's (voor je pc) die bepaalde media kunnen uitlezen, en ik dacht dat dat ook voor whatsapp geldt.

Maar andere vraag: waarom heb je niet meteen alles overgezet en wil je dit pas na een half jaar realiseren?!? 8)7

• Iphone2018
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14-11-2018
Heb je toevallig namen van deze programma's? Ik had dit natuurlijk ook eerder kunnen doen ja :|

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-04 22:25

AntonyterHorst

Niet alles wat je leest is...

Je gaat ze niet samen kunnen voegen, of je moet heel handig zijn met databases maar dan nog geef ik je weinig kans.
Je kunt wel je oude gesprekken opnieuw backuppen en terug zetten.

Persoonlijke note: ik hechte vroeger ook vrij veel waarde aan de gesprekken met bijbehorende media, maar het zijn maar gesprekken, die blijven in je geheugen als het nodig is denk ik nu.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True