ik wil graag het scherm resolutie nog meer verlagen om langer kunnen met telefoon doen.
Mijn Samsung S7 heeft nu uit de keuze van 720 en 1080 en 1440.
Ik wil graag ook mogelijk word om verlagen naar 480(p)
Dat het in rijtje van 480 , 720 , 1080 , 1440 en dat zelf kunnen aanpassen.
720 bij het s7 scherm vind ik al scherp genoeg, dus dacht ik waarom ook niet proberen naar 480.
Om zo veel langer kunnen met telefoon doen, dat is voor mij wel best van belang.
Weten jullie of er een software is dat het mogelijk wordt gemaakt? Of mag dat het niet?
Ik vraag dit omdat ik best veel met telefoon doe en ik merk dat ik hem vaker aan de lader moet hangen,
en dat begint beetje irritant worden. 480(p) geeft mij soort van gerustgesteld dat langer kan doen met accu.
Het telefoon staat uiteraard Oreo 8.0 erop.
Wie weet?
Mijn Samsung S7 heeft nu uit de keuze van 720 en 1080 en 1440.
Ik wil graag ook mogelijk word om verlagen naar 480(p)
Dat het in rijtje van 480 , 720 , 1080 , 1440 en dat zelf kunnen aanpassen.
720 bij het s7 scherm vind ik al scherp genoeg, dus dacht ik waarom ook niet proberen naar 480.
Om zo veel langer kunnen met telefoon doen, dat is voor mij wel best van belang.
Weten jullie of er een software is dat het mogelijk wordt gemaakt? Of mag dat het niet?
Ik vraag dit omdat ik best veel met telefoon doe en ik merk dat ik hem vaker aan de lader moet hangen,
en dat begint beetje irritant worden. 480(p) geeft mij soort van gerustgesteld dat langer kan doen met accu.
Het telefoon staat uiteraard Oreo 8.0 erop.
Wie weet?