Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb nu een 'desktop' met een I3 en 4 GB RAM geheugen. Echter het starten van Office of het openen van een bestand duurt 'erg' lang. Zeker als je meer open hebt staan. Nu zit ik in taakbeheer dat de hardeschijf vaak op 100% staat.
Ik zoek dan ook een PC om met name wat office en internet te doen. Daarnaast af en toe een virtuele pc te draaien om zaken uit te testen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek. Onderaan staat een voorbeeld wat ik kan kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet specifiek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje energiezuinig is natuurlijk wenselijk.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien of onderstaand een beetje een goed dekstop is.
Kan deze nog uitbreiden met een interne HDD, en eventueel ook het RAM geheugen vergroten naar 16GB.
Voeding
420WATT Low Noise
Moederbord
Gigabyte H310M S2H
Processor
Intel Core i5 8500 8Th. Gen. "Coffee Lake"
Processor snelheid
Up to 6 x 4.00Ghz 6-Core
Grafische adapter
Intel UHD630 Graphics
Werkgeheugen
8GB DDR4 2400Mhz
Solid State Disk
240GB Sata-3 6Gb/s
Ik heb nu een 'desktop' met een I3 en 4 GB RAM geheugen. Echter het starten van Office of het openen van een bestand duurt 'erg' lang. Zeker als je meer open hebt staan. Nu zit ik in taakbeheer dat de hardeschijf vaak op 100% staat.
Ik zoek dan ook een PC om met name wat office en internet te doen. Daarnaast af en toe een virtuele pc te draaien om zaken uit te testen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek. Onderaan staat een voorbeeld wat ik kan kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet specifiek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje energiezuinig is natuurlijk wenselijk.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien of onderstaand een beetje een goed dekstop is.
Kan deze nog uitbreiden met een interne HDD, en eventueel ook het RAM geheugen vergroten naar 16GB.
Voeding
420WATT Low Noise
Moederbord
Gigabyte H310M S2H
Processor
Intel Core i5 8500 8Th. Gen. "Coffee Lake"
Processor snelheid
Up to 6 x 4.00Ghz 6-Core
Grafische adapter
Intel UHD630 Graphics
Werkgeheugen
8GB DDR4 2400Mhz