Toon posts:

Wie vind dat Icestorm geen goeie SLOT reden heeft

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
je kan toch wel gewoon een normale reden geven om een slot erop te gooien, kijk maar naar die van mij [TOPIC "wat is het stomste spel dat je ooit hebt gespeeld"]
als bericht zet ik er bij "eeh ik moet nog ff nadenken" zijn bericht is daarop "denk jij nog maar ff na :) " en hoppa hij zet er een slot op, geef dan in ieder geval een goeie reden om er een slot op te zetten!
maar ongetwijfels zal op deze Topic wel weer een slot gaan, maar ja dat toont dan wel aan dat hij het niet kan hebben, wees dan een vent en laat de anderen er ook even op reageren "laat deze topic ff 2 dagen open" en lees de reacties en dan weet je wat andere er van vinden.

Verwijderd

Misschien beter posten in LA :?

Verwijderd

Een topic plaatsen wat ten eerste al een vrij nutteloze opsomming is (zie FAQ) en daar dan zelf als eerste berichtje inzetten "ik moet nog ff nadenken"....

POST DAN NIETS!

En als ik, de personificatie van Nederlandse tolerantie, dat al zo zie, dan vind ik het niet vreemd dat IceStorm er een slotje op gooit. En om dit topic dan ook nog eens in Spielerij te posten...tja, dan ben je niet lekker bezig en moet je inderdaad ff nadenken.

R./

Verwijderd

-> KLUNK <-

Lees de FAQ knaap :)

Dit topic is gesloten.