Verwijderd
Conquest earth
euh.....
meer zou ik zo snel niet weten, ben moe
Heey, dat spel ken ik niet, kan ik ergens een demo downen?Op zaterdag 21 juli 2001 04:21 schreef HlpDsK het volgende:
opsomtopic
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Great minds think in parallel gutters.
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
A2 Racer 1 ("Extra geld!! Extra benzine!!!")
Scooter Pro
Precision Skateboarding
ATC simulator
Air Command 3
enz enz - Nog heel veel meer
Verwijderd
Heej dat spel is vet man!Op zaterdag 21 juli 2001 08:32 schreef dennisdotcom het volgende:
3D Pinball Kadet Astronaut
Davilex
Verwijderd
Extra bezine!Op zaterdag 21 juli 2001 11:45 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
oh ja ben uiterraard a2 racer nog vergeten.
Davilex
ach waar een klein landje groot in kan zijn heOp zaterdag 21 juli 2001 11:46 schreef ugamer het volgende:
[..]
Extra bezine!
Verwijderd
hahaOp zaterdag 21 juli 2001 11:55 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
[..]
ach waar een klein landje groot in kan zijn he
Verwijderd
en ja natuurlijk van davilex a2 racer en amsterdoom
haha bij amsterdoom kun je gewoon NIET dood want als je niet uitkeek lag er alweer een verbanddoos,
maar dat voetybalmanager van 2 jaar terug ofzo van hun vondt ik gewoon leuk
Jij hebt bij deze alle rechten verloren om ooit nog een keer een spel te spelen. Space invaders is een favoriet van alle volwassen gamersOp zaterdag 21 juli 2001 04:20 schreef SuN_FlasH het volgende:
Space invaders
Verwijderd
moet je in de maat knoppen indrukken in soort van adventure style (geen parappa clone ofzo maar veel zieliger)
ik snap er geen hol van want de taal is japans
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
in tegenstelling tot:
-A2 racer
-kawasaki jetski racing, of hoe dat spel ook heet, dat moet je zien om te geloven. echt zo slecht! vaag gewoon.
-test drive 3, 4 en 5 (geloof ik)
This too shall pass
Maar die was eerder terug bij de winkel dan ik hem thuis had
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hebben wij NLers wel eens een goed spel in elkaar gefrutseld:?Op zaterdag 21 juli 2001 11:55 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
[..]
ach waar een klein landje groot in kan zijn he
KaZaA....das helaas geen spelOp zaterdag 21 juli 2001 17:25 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Hebben wij NLers wel eens een goed spel in elkaar gefrutseld:?
This too shall pass
Lijkt dat op simcopter? Ook al zo'nOp zaterdag 21 juli 2001 17:10 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb ooit het leef gehad om The Streets of simcity tekopen
Maar die was eerder terug bij de winkel dan ik hem thuis had
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ja zo iets alleen toen moest je met auto s racen en vechten in je eigen stad ....Op zaterdag 21 juli 2001 17:59 schreef Weurst het volgende:
[..]
Lijkt dat op simcopter? Ook al zo'nspel. Terwijl die gasten ook weten wat wel goed is. A2 Racer is inderdaad ook de ergste, zou er in het volgende deel ook tolpoortjes ofzo in komen?
Je kon ze ook zelf maken via simcity
Maar het spel zag er niet uit
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
komt omdat dat spel het niet specifiek van de gfx moest hebben, en er is geen betere competitie om een manager sim van te maken dan je vaderlandse competitieOp zaterdag 21 juli 2001 12:31 schreef ikkedebikkel het volgende:
maar dat voetybalmanager van 2 jaar terug ofzo van hun vondt ik gewoon leuk
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
daar vind je soms idd gigantisch ranzige shit. allemaal spellen waar geen uitgever voor gevonden kon worden en dus hebben de makers hem maar aan een warez site gegeven in ruil voor wat banner inkomsten-deling.Op zaterdag 21 juli 2001 21:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb op Twilights en FTP boards zoveel meuk gespeeld, ik ga dat echt niet allemaal opnoemen. Ik doe dus ook maar een steentje in hetDavilex
zakje. De andere titels zijn niet allemaal even bekend, of al genoemd.
beide blij
simcopter is trouwens een superwreed spel, heeft iemand die nog volledig?
This too shall pass
Verwijderd
Jazz Jackrabbit en Mohrhuhnjagd ?Op zaterdag 21 juli 2001 17:25 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
R./
Verwijderd
wordt toch allemaal hetzelfde, sinds '99 zit er niet echt vooruitgang in. Er worden alleen wat skins veranderd en rosters ge-update.
Verwijderd
* DIV Gamestudio (uitgegeven door pride interactive)
(dit is niet een spel, maar zuigt toch...)
* Nerf Arena. (door hasbro)
* Inline Race (ook weer door pride interactive)
Mijn conclusie is dat ik geen spellen meer koop die door pride worden uitgegeven
omdat alle (2) producten die ik van hen heb zuigen.. duszzz.
Greetz All...
Hioxz
he die eerste is door een jongen gemaakt die ik jaren geleden best goed kende.Op zaterdag 21 juli 2001 22:17 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Jazz Jackrabbit en Mohrhuhnjagd ?
R./
morhuhnjagd is toch gewoon door een duits bedrijfje gemaakt?
This too shall pass
het is een vet spel,
en ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt.
In theorie zou nog ergens een kopiedje bij mij moeten liggen, maar het laatste moment dat ik die tegen kwam is al een behooooorlijk tijdje geleden.Op zaterdag 21 juli 2001 21:51 schreef sharkyOnline het volgende:
...
simcopter is trouwens een superwreed spel, heeft iemand die nog volledig?
Wel bijna nooit gebruikt
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ikke nie snappe.....Wat viel er tegen dan aan Deus?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
legaal gekocht maar toch.
en ik heb nog zoveel spellen op een twilight staan waar totaal geen drol aan is
maar A2 racer en Simcity waren toch wel de ergste.
B&W was ff leuk, maar ging als snel weer vervelen
simcity (alle versies)
a2racer
grachtenracer
tomb raider
JazzJackRabbit (alle versies)
commander keene (alle versies)
super mario (alle versies)
diablo (alle versies)
alle balspellen voor op een pc
mahjonng
atlantis (alle versies)
myst (alle versies)
need for speed (alle versies)
ff anders
alles behalve warcraft, total annihilation en age of empires
Verwijderd
Mmmm ja...Op maandag 30 juli 2001 14:44 schreef rick17 het volgende:
quake (alle versies)
simcity (alle versies)
a2racer
grachtenracer
tomb raider
diablo (alle versies)
mahjonng
atlantis (alle versies)
myst (alle versies)
ff anders
alles behalve warcraft, total annihilation en age of empires
maar natuurlijk
lekkere uitgebreide smaak
met papier mache kun je alles maken!!
Wel vaag dat je alle versies van diablo, super mario, quake, myst, simcity en need for speed speelt als je de eerste versie van de spellen al niks vond.Op maandag 30 juli 2001 14:44 schreef rick17 het volgende:
quake (alle versies)
simcity (alle versies)
a2racer
grachtenracer
tomb raider
diablo (alle versies)
mahjonng
atlantis (alle versies)
myst (alle versies)
Verwijderd
Pride is al 2 jaar failliet dus dat kan je makkelijk zeggen ja. Was een Nederlands bedrijf trouwens.Op zondag 22 juli 2001 01:51 schreef hioxz het volgende:
EEEHHH
* DIV Gamestudio (uitgegeven door pride interactive)
(dit is niet een spel, maar zuigt toch...)
* Nerf Arena. (door hasbro)
* Inline Race (ook weer door pride interactive)
Mijn conclusie is dat ik geen spellen meer koop die door pride worden uitgegeven
omdat alle (2) producten die ik van hen heb zuigen.. duszzz.
Arjan Brussée ja, aardige kerel. En Moorhuhn is door Witan gemaakt, de uitgever was Duits (Phenomedia AG).he die eerste is door een jongen gemaakt die ik jaren geleden best goed kende.
veel kennissen die dat soort spellen helemaal te gek vindenOp maandag 30 juli 2001 16:34 schreef sewer het volgende:
[..]
Wel vaag dat je alle versies van diablo, super mario, quake, myst, simcity en need for speed speelt als je de eerste versie van de spellen al niks vond.
ik snap nog steeds niet wat ze eraan vinden
Verwijderd
Grapje? Toch? Hej? Toch?Op zaterdag 21 juli 2001 21:36 schreef Shaggy16 het volgende:
Deus ex viel tegen,evenals Red Alert Ts en Rred Alert 2 ,ook vind ik Delta Force Land Warrior en Fifa2001 sucken
Zlef vind ik Space Cadett Pinball wel zwaar zuigen want als je naar een hoger niveau gaat crasht ie
Voor de rest speel ik alleen relaxte spellen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
het MINST LEUKE SPEL... hmm dan moet toch Pinball van ME d'r aan geloven... wat was dat MINST LEUK !
Verwijderd
Pinball space kadett astronaut!!! dat vind ik toch best leuk hoorOp dinsdag 31 juli 2001 01:01 schreef RSP het volgende:
ik vond A2 racer best goed...
het MINST LEUKE SPEL... hmm dan moet toch Pinball van ME d'r aan geloven... wat was dat MINST LEUK !
HYPERSPACE BONUS!!!
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hehe niet goed opgelet want het die hebben ze nietOp dinsdag 31 juli 2001 01:41 schreef Shove_it999 het volgende:
Alle sim spellen van MS; ik ben nu eenmaal niet zo'n freak die alles tot in de kleinste details uitgewerkt hoeft te zien (bijv. knopje op dashbord van trein om bekerhouder naar voren te halen) dat bedoel ik dus
Maar meest brakke spel a2 racers !!
en daarvan heb ik er nog 2 van origineel ook
das dus ff 100,- over de balk
Ook max payne stelt niet veel voor in 1,5 dag uitgespeeld moet je nagaan als mensen dat spel ook nog in de winkel hebben gekocht !! 1,5 dag spelen en in de hoek gooien !! maarja grafisch is die
Zeer illustere titel die je maar beter snel kan vergeten. Had maar voor 1 uur non-existing gameplay.
Verwijderd
Unreal 1 en Half-life ?????? man als dit geen joke is klop je niet helemaal richtig...Op dinsdag 31 juli 2001 11:09 schreef Kaap het volgende:
Quake 1 & 2
Unreal 1
Half-Life
verder vond ik lemmings ook niet echt kewl, maar dat is meer persoonlijke smaak denk ik
owja, Catacombs, dat was pas een kut spel, het was 3d maar hoofdpijn makend, 1 uur spelen, 1 dag knallende koppijn :(
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
verder vind ik tibirian sun ook waardeloos en red alert 2 ook.
need4speed 5 vond ik ook tamelijk bagger.
MAAR VOETBAL IS WEL HET ERGSTE WAT ER IS, en al helemaal in een game!
Djeezus, maar die lui zijn wel slim aangezien heel voetbalafhankelijk Nederland, waar deze idiote sport volkssport nummer 1 is die games toch wel kopen. GAT IN DE MARKT! maar het is nu wel een keer uitgemolken hoor, vind ik.
maar goed, das mijn mening
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Verwijderd
Morhuhnjagd = Witan = Nederlands... een duits bedrijf heeft wel de rechten opgekocht als ik me niet vergis.Op zondag 22 juli 2001 03:13 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
he die eerste is door een jongen gemaakt die ik jaren geleden best goed kende.
Maar ga eens verder terug in de tijd. Aackosoft en Philips hebben destijds voor de MSX een boel topspellen uitgegeven. Grotten van Oberon, Eindeloos, Breaker Breaker.
/me denkt terug aan goede tijden
Hehe, een vriend van mij heeft een spelletje gemaakt dat je 2 koeienOp zaterdag 21 juli 2001 17:25 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
maar goed... NIET leuke spellen... heumm...
Theme Park World *yegh*
Voetbalspellen, freecell, patience (mijnenveger rulez wel), hartenjager, testdrive, Quake II (1 en 3 rulen wel), The sims, B&W dat was het wel zo'n beetje
En tetris rulez!
Verwijderd
WAAAAHHHHTTT ??? half-life niet cool volgens mij moeten we jouw tegen de muur zetten ! en dan allemaal met taugun waarvan er een geladen isOp dinsdag 31 juli 2001 11:09 schreef Kaap het volgende:
Quake 1 & 2
Unreal 1
Half-Life
oh ja slechtste spel ooit uhm heel veel maar echt het aller slechtste is toch A2 racer waar gebouwen uit de grond schieten !
Verwijderd