Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hue motion sensor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jphilippens
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11-11-2018
Mijn vraag

Beste Mensen,
Ik heb een vraag over de motion sensor.
Mijn geselecteerde lamp gaat aan (gedimd) op een bepaalde tijd. Ik wil graag dat als de sensor beweging detecteerd die lamp feller laat branden. Dit is ook zonder problemen in te stellen, maar dan.... Als er daarna geen beweging meer is blijft de lamp of "fel" branden of deze word uitgeschakeld door de sensor. Ik zou graag willen dat deze naar de eerdere instelling terug gaat. Wie kan mij hier mee helpen..

Alle reacties

Anoniem: 1131947

In de Hue app ga je naar Explore > Hue Labs. Daar vind je de Formula: 'No motion, no fuss'. Die zet, volgens de beschrijving, de lampen terug naar de voorgaande stand.

• Karel17
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 15:21
Ik zit met hetzelfde, heb de 'No motion, no fuss' formule ook geprobeerd maar werkte helaas niet. Heb diverse keren het recept overschreven maar toch werkte het niet; of de lamp bleef aan, of ging gewoon uit. Toch nog iets te beta ben ik bang..

Ook de iOS voor HueConnect geprobeerd, gaf helaas ook meer problemen (flikkering van de lamp bij tijdschema's) dan oplossing.

Als iemand een oplossing voor topicstarter weet - hoor het graag.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True