Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
waarschijnlijk een
UMC met BNC die in een ISA slot moet
UMC met BNC die in een ISA slot moet
Verwijderd
Beetje raar dat je dat vraagt, dat is nl. een EZ-2000 zoals ook al op de kaart zelf staat 
Ding zou NE2000 compatible moeten zijn, maar hier kun je de drivers+setup-tool downloaden. Mocht die link niet werken, ik heb 'm gevonden door op www.driverguide.com (login/pass drivers/all) te zoeken op EZ-2000
Succ6
Ding zou NE2000 compatible moeten zijn, maar hier kun je de drivers+setup-tool downloaden. Mocht die link niet werken, ik heb 'm gevonden door op www.driverguide.com (login/pass drivers/all) te zoeken op EZ-2000
Succ6
Ik had ze al gemailed, had ze ook daar gevonden! Lol!
Ik heb de drivers voor Ether EZ-2000 geprobeerd, maar dan zegt Windows dat de kaart niet goed werkt of niet aanwezig is
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dat kan kloppen, ik heb ook oude isa netwerk kaarten die wel onder '95 werken, mjaar niet onder '98 of me. Dit is bijna altijd een driver probleem. Dit komt veel voor bij oude kaarten.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
en dan is de oplossing? andere driver dus vinden tot het werkt?
Verwijderd
Waarsch. staat er op die driverdiskette ook een configtooltje (als ik me niet vergis heet dat bij deze kaarten ezconfig.exe 
Dit is nl. geen plug-and-play kaart, oftewel je moet de instellingen zelf maken.
Even 1 keer dat tooltje laden en de juiste instellingen maken en alles zou als een zonnetje moeten draaien...
Dit is nl. geen plug-and-play kaart, oftewel je moet de instellingen zelf maken.
Even 1 keer dat tooltje laden en de juiste instellingen maken en alles zou als een zonnetje moeten draaien...
Verwijderd
Wat het ook kan zijn is dat je het irq en/of adres moet aanpasse onder windows naar de instellingen zoals die in het kaartje staan.
Verwijderd
nu mijn vraag, ik heb ongeveer dezelfde kaart op een dingetje na er staat geen ez-2000 maar E-LAN-2000 REV.E2 , kan iemand zo vriendelijk zijn om daar drivers voor te vinden voor win98 aub
Verwijderd
Configgen dat ding (zie hierboven) op een leeg irq/base ding zetten en dan hardware detectie gaan draaien in win98.Op maandag 23 juli 2001 20:46 schreef triple--6 het volgende:
nu mijn vraag, ik heb ongeveer dezelfde kaart op een dingetje na er staat geen ez-2000 maar E-LAN-2000 REV.E2 , kan iemand zo vriendelijk zijn om daar drivers voor te vinden voor win98 aub
Klaar
Pagina: 1