Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Hansscheer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-11-2018
Mijn vraag
...Hallo , sinds kort heb ik de S9+ , nu wil ik net als bij mijn vorige samsungs voor verschillende contacten een andere beltoon instellen . Dus bv. voor familie een andere beltoon als voor de andere bellers .
Is dit mogelijk en hoe doe ik dat .
Mvg.
Hans

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Hansscheer op 11-11-2018 19:47)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-06 10:41

-36-

Trust me. I'm an amateur

• Hansscheer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-11-2018
Dank
En het is gelukt .
Weet jij ook hoe ik foto's toevoeg aan contacten ?
Hans

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Hetzelfde als op je andere/vorige telefoon.

En anders even googlen, zo'n vraag/antwoord is simpel te vinden. (En sneller dan hier op een antwoord wachten)

Misery and hate will kill us all.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True