Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Lau2000
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 05-11-2019
Mijn vraag
is het mogelijk om de seagate sshd voor ps4 om te zetten naar een externe harde schijf? ik weet dat je interne schijfen kan omzetten naar externe met een caddy en dat dit best makkelijk is. maar werkt dit ook dan ook zo met de sshd van seagate? aangezien deze gemaakt is voor in een playstation en een mix is van een ssd en hdd. 8)7

Beste antwoord (via Lau2000 op 11-11-2018 20:06)

• Jaer
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:37
Ja dat gaat prima, hier ook gedaan na een hdd upgrade in de ps4. De oude sshd zit nu in een usb kastje

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Jaer
Ja dat gaat prima, hier ook gedaan na een hdd upgrade in de ps4. De oude sshd zit nu in een usb kastje

• Lau2000
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 05-11-2019
ik neem aan dat het dan niet veel uitmaakt wat voor caddy ik gebruik? zolang het natuurlijk 2,5 inch is en ssd en hdd support?

• Jaer
Klopt alles werkt wel. Usb 3 geeft de beste snelheid maar leef je uit :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True