Scherm kopen voor iphone 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daywalkerr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-03 13:01
Hallo
Ik wil voor iemand een scherm met touchscreen kopen maar ik zie dat er verschillende kwaliteiten zijn,iemand een idee waar en wat ik het beste kan bestellen.Ben van belgie maar mag ook een shop zijn in nl :)
Groeten
kristoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvDiermen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 10:38
Beste,

Er is een bedrijf genaamd Fixjeiphone. Die hebben een website met aardig wat schermen voor de 6 en 6s.
Alleen ik weet niet of deze ook in België bezorgd.

Mvg,

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:36
Het beste breng je de iPhone gewoon naar een Apple geautoriseerde reseller. De meeste imitatieschermen zijn van een zeer slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Steven.w schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:48:
Het beste breng je de iPhone gewoon naar een Apple geautoriseerde reseller. De meeste imitatieschermen zijn van een zeer slechte kwaliteit.
En dan heb je zeer slechte prijzen

Je kunt ook een iPhone die kapot is kopen, maar waarvan het scherm wel werkt.
Dat zijn vaak telefoons met water schade.

[ Voor 5% gewijzigd door dec0de op 04-12-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royheidotting
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-07 14:21
Ik koop mijn schermen meestal via fixjeiphone of phonegigant. Ik ga zelf altijd voor de voorgemonteerde A+ varianten zodat je geen gezeik hebt met het overzetten van de front camera.

Heb nog geen scherm gehad die het niet deed. Vaak is er wel een kortingscode te vinden waarbij je nog eens 5 a 10% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:36
Lets find it schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:40:
[...]

En dan heb je zeer slechte prijzen
Tja, kwaliteit kost nu eenmaal geld. Bovendien begrijp ik niet dat je wel een dure iPhone koopt, maar vervolgens niet bereid bent om zaken te vervangen met originele onderdelen van originele kwaliteit en in zee gaat met imitatiespullen van zeer bedenkelijke kwaliteit, maar goed.
Je kunt ook een iPhone die kapot is kopen, maar waarvan het scherm wel werkt.
Dat zijn vaak telefoons met water schade.
Dat is wel een goede suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
Steven.w schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:03:
[...]

Tja, kwaliteit kost nu eenmaal geld. Bovendien begrijp ik niet dat je wel een dure iPhone koopt, maar vervolgens niet bereid bent om zaken te vervangen met originele onderdelen van originele kwaliteit en in zee gaat met imitatiespullen van zeer bedenkelijke kwaliteit, maar goed.

[...]

Dat is wel een goede suggestie.
We hebben het wel over een iPhone 6, daar zou ik niet meer teveel geld aan uitgeven. Dan is het maar van mindere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-07 22:09
Als je een scherm koopt dat al voorgemonteerd is voor 6 , zie dat je er eentje hebt waarmee je de touch id kan aansluiten. Sommige goedkopere schermen hebben zo geen aansluiting, en dan werkt je touch id niet meer.

Deze heeft het bv wel : https://www.fixjeiphone.n...monteerd-iphone-6-scherm/
(links onder op de achterkant zie je de aansluiting)

Goedkope schermen van ebay van 20 euro hebben dat meestal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1149113

Azmodann schreef op woensdag 5 december 2018 @ 01:11:
Als je een scherm koopt dat al voorgemonteerd is voor 6 , zie dat je er eentje hebt waarmee je de touch id kan aansluiten. Sommige goedkopere schermen hebben zo geen aansluiting, en dan werkt je touch id niet meer.

Deze heeft het bv wel : https://www.fixjeiphone.n...monteerd-iphone-6-scherm/
(links onder op de achterkant zie je de aansluiting)

Goedkope schermen van ebay van 20 euro hebben dat meestal niet.
Dat is de LCD backplate en kan je makkelijk overzetten, schroef onder, boven en 3 aan elke zijkant.
Pagina: 1