Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• juveplayer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 26-04 17:35
Ik wil mijn oude Samsung vervangen door een nieuwe smartphone.

Ik gebruik mijn smartphone vooral voor Whatsapp, Instagram, Gmail, surfen op het internet, foto's nemen...
Ik wil rond tussen de 250 en de 300 euro uitgeven.

Doordat ik tot nu toe altijd al een Samsung had en dus ook een Samsung account voel ik mee een beetje in de richting van de A5, A7 of A8 geduwd.

Ik wil eigenlijk gewoon het toestel met de beste specificaties, mooie beeldkwaliteit, en snelle werking voor mijn budget.

Bedankt voor de hulp!

Alle reacties

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Ik denk dat je uitkomt bij de PocoPhone F1:

| live and give like no one else |

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:48
In de prijsklasse waar jij zit is Samsung de enige met Oled schermen, dus voor je mooie scherm kom je daar terecht al zijn LCD schermen ook lang niet verkeerd.
Ben je al eens een winkel ingelopen om eens wat toestellen naast elkaar te zien?

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:30
Xiaomi MI A2 die telefoon heeft android one en biedt veel.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Is het kijken in de pricewatch misschien een idee?

Hoi!

• juveplayer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 26-04 17:35
Bedankt voor jullie antwoorden. Het maakt mij niet zoveel uit hoe mijn telefoon er uit ziet. Het toestel moet voovooral vlot werken.
Ik kijk eens naar die Xiaomi MI A2.

Is die pricewatch iets wat je op Tweakers kan raadplegen? Ik ken de site niet zo goed.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True