Vraag

• tweackers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-11-2018
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon game gebruik op 1080P full HD en beetje web browsen.
Ik ga games spelen zoals Call of duty, far cry primal, gta 5. het liefst op medium/high settings

[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b
Ongeveer 750 euro ietsje meer of minder mag ook wel. Natuurlijk mits dat het extra performance geeft!

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Full hd monitor aangeschaft met freesync.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment AMD toch wel gezien de prijzen en de performance die je er voor krijgt.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk binnen het budget.

Ga je overklokken?
De ram is 2666mhz misschien zal ik die proberen te overclocken naar 3000mhz als dat tevens lukt.

Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst zoveel bang for buck. Mischien tips voor een betere voeding of iets anders dergelijks zou fijn zijn of wat er beter kan.

Ik heb veel onderzoek gedaan naar dit en hopelijk zou dit moeten werken.
Zoals ik al zij heb een 1080p monitor met freesync en daarom ook de AMD kaart.
Over de voeding weet ik het niet zo zeker. Wist niet wat echt goed was en niet, hopelijk kan iemand mij meer hierover vertellen.

Ik ben ook van plan om de pc op Black Friday te bestellen dus discusseren over compomenten kan nog wel eventjes ;) . Plus er is misschien wat korting op sommige gebieden dus waarom niet :9

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 164,90€ 164,90
1ASRock B450M Pro4€ 77,30€ 77,30
1Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)€ 224,89€ 224,89
1Seagate Barracuda, 1TB€ 38,90€ 38,90
1Cooler Master MasterBox MB511 Zwart€ 43,-€ 43,-
1HyperX Fury black HX426C15FBK2/8€ 74,90€ 74,90
1BitFenix Formula Gold 450W€ 63,-€ 63,-
1Crucial BX500 240GB€ 38,45€ 38,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 738,44

Dankjewel alvast!

[Voor 2% gewijzigd door tweackers op 11-11-2018 16:51. Reden: Paar dingen vergete]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het gekozen RAM kun je niet hoger instellen dan 2666MT/s, dan moet je 3000MT/s RAM kopen. verder zou ik toch 16GB overwegen ipv 8. verder zou ik deze RX kopen ipv pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

[Voor 42% gewijzigd door Hackus op 11-11-2018 15:34]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 14:29
Een behuizing is een persoonlijk iets, maar de gekozen kast MasterBox MB511 komt maar met 1 ventilator als exhaust. Ik zou of een andere behuizing overwegen met 2 (of meer) ventilatoren of 1á 2 extra ventilatoren erbij kopen voorop het voorpaneel. Je kan anders ook het meegeleverde ventilator overplaatsen van achter naar het voorpaneel, maar met een RX580, denk ik niet dat de standaard fan genoeg lucht in blaast.
Ik heb nooit de standaard case fans hoog in vertrouwen liggen bij de meeste kasten.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:16
Een andere voeding pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W om niet tegen de problemen van de Seasonic aan te lopen.

• tweackers
Hackus schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:33:
Het gekozen RAM kun je niet hoger instellen dan 2666MT/s, dan moet je 3000MT/s RAM kopen. verder zou ik toch 16GB overwegen ipv 8. verder zou ik deze RX kopen ipv pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)
Als het me lukt op black friday zoveel korting te krijgen dat ik er 16 gb van kan maken met 3000mhz, zal ik dat zeker doen dan! En de sapphire nitro is nu op amazon 225 euro. Is het waard om deze alvast te kopen of zou deze nog in prijs kunnen zakken tijdens Black Friday?
rain2reign schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:47:
Een behuizing is een persoonlijk iets, maar de gekozen kast MasterBox MB511 komt maar met 1 ventilator als exhaust. Ik zou of een andere behuizing overwegen met 2 (of meer) ventilatoren of 1á 2 extra ventilatoren erbij kopen voorop het voorpaneel. Je kan anders ook het meegeleverde ventilator overplaatsen van achter naar het voorpaneel, maar met een RX580, denk ik niet dat de standaard fan genoeg lucht in blaast.
Ik heb nooit de standaard case fans hoog in vertrouwen liggen bij de meeste kasten.
Ik vond de behuizing wel oke. Ik zal waarschijnlijk nog een 3 pack fans aanschaffen. of misschien wel een andere kast maar niet te prijzig.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zou daar niet op wachten, en beter nu al kopen. Die is dat geld wel waard.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• tweackers
Uszka schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:03:
Een andere voeding pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W om niet tegen de problemen van de Seasonic aan te lopen.
Problemen? Oh had geen idee. Gelukkig zij je het. ik pas hem meteen aan dankjewel!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:16
tweackers schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:05:
Ik zal waarschijnlijk nog een 3 pack fans aanschaffen. of misschien wel een andere kast maar niet te prijzig.
Deze combi is de moeite waard. pricewatch: Enermax RevoBron TGA 500W 3 RGB fans met controller en goede voeding voor €100.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee