Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon game gebruik op 1080P full HD en beetje web browsen.
Ik ga games spelen zoals Call of duty, far cry primal, gta 5. het liefst op medium/high settings
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b
Ongeveer 750 euro ietsje meer of minder mag ook wel. Natuurlijk mits dat het extra performance geeft!
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Full hd monitor aangeschaft met freesync.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment AMD toch wel gezien de prijzen en de performance die je er voor krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk binnen het budget.
Ga je overklokken?
De ram is 2666mhz misschien zal ik die proberen te overclocken naar 3000mhz als dat tevens lukt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst zoveel bang for buck. Mischien tips voor een betere voeding of iets anders dergelijks zou fijn zijn of wat er beter kan.
Ik heb veel onderzoek gedaan naar dit en hopelijk zou dit moeten werken.
Zoals ik al zij heb een 1080p monitor met freesync en daarom ook de AMD kaart.
Over de voeding weet ik het niet zo zeker. Wist niet wat echt goed was en niet, hopelijk kan iemand mij meer hierover vertellen.
Ik ben ook van plan om de pc op Black Friday te bestellen dus discusseren over compomenten kan nog wel eventjes
. Plus er is misschien wat korting op sommige gebieden dus waarom niet
Dankjewel alvast!
Gewoon game gebruik op 1080P full HD en beetje web browsen.
Ik ga games spelen zoals Call of duty, far cry primal, gta 5. het liefst op medium/high settings
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b
Ongeveer 750 euro ietsje meer of minder mag ook wel. Natuurlijk mits dat het extra performance geeft!
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een Full hd monitor aangeschaft met freesync.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment AMD toch wel gezien de prijzen en de performance die je er voor krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk binnen het budget.
Ga je overklokken?
De ram is 2666mhz misschien zal ik die proberen te overclocken naar 3000mhz als dat tevens lukt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst zoveel bang for buck. Mischien tips voor een betere voeding of iets anders dergelijks zou fijn zijn of wat er beter kan.
Ik heb veel onderzoek gedaan naar dit en hopelijk zou dit moeten werken.
Zoals ik al zij heb een 1080p monitor met freesync en daarom ook de AMD kaart.
Over de voeding weet ik het niet zo zeker. Wist niet wat echt goed was en niet, hopelijk kan iemand mij meer hierover vertellen.
Ik ben ook van plan om de pc op Black Friday te bestellen dus discusseren over compomenten kan nog wel eventjes

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | ASRock B450M Pro4 | € 77,30 | € 77,30 |
1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 224,89 | € 224,89 |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Cooler Master MasterBox MB511 Zwart | € 43,- | € 43,- |
1 | HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 74,90 | € 74,90 |
1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 63,- | € 63,- |
1 | Crucial BX500 240GB | € 38,45 | € 38,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 738,44 |
Dankjewel alvast!
[Voor 2% gewijzigd door tweackers op 11-11-2018 16:51. Reden: Paar dingen vergete]