Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Telfort Expedia box v10 wifi-netwerk verbeteren

Pagina: 1
Acties:

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 03-06 12:40
Ik heb telfort glasvezel met een experia box v10. Het wifi-netwerk wat ik daarbij heeft beperkt bereik en komt niet echt tot de 2e of 3e verdieping (standaard nieuwbouwhuis met goede betonnen vloeren). Ik gebruik nu een sitecom n300 range extender, maar dat werkt eigenlijk ook niet echt goed.

Ik zoek dus een betere oplossing. Ik heb op elke kamer UTP kabelaansluitingen, dus ik zat zelf te denken om een echte goede modem (nighthawk ofzo) op de 1e verdieping te zetten in de hoop daarmee het hele huis te kunnen bereiken. Is dat een goed idee? of zijn er betere?

En kan ik die gewoon achter de experiabox zetten? Of kan ik die beter uitschakelen. Ik gebruik alleen telefonie en internet (heb geen tv abbonement, alleen Netflix)

[Voor 7% gewijzigd door filipy23 op 11-11-2018 12:38]

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17:47
Ik heb zelf een goede ervaring met de Wi-Fi versterker
Deze heb ik bedraad aangesloten op zolder en heb hierdoor overal goed bereik.
Het voordeel van die Wi-Fi versterker is ook nog eens dat hij als switch kan dienen (4 ethernet poorten aanwezig)

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:05

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Ubiquiti accespoints plaatsen :Y

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Get!em
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:31

Get!em

Oh die ja!

Ubiquiti plaatsen, liefst in het trapgat.

Wired accesspoint in je trapgat plaatsen kan ook.

Zelf heb ik de wifi van de experia uitgezet, en 2 accesspoints neergezet, 1 bedraad in de woonkamer, 1 wireless in trapgat. Daarmee dek ik gehele huis.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True