fflow schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:00:
Marantz zou dit moeten regelen natuurlijk. Maar ze verwijzen je als hun klant naar de derde partij die zij toegang hebben gegeven tot hun platform. Ik heb mijn verhaal maar niet herhaald om aan te geven dat ik denk dat er iets mis is met de beveiliging van Marantz apparatuur. Het geeft inderdaad een naar gevoel, we hebben geen controle over deze apparaten in onze eigen woning.
Spotify is snel met reageren via de mail. Na het eerste standaard verzoek om mijn situatie beter uit te leggen kreeg ik onderstaande reactie.
[...]
Mja.. heb het ook doorgestuurd, maar naar de NL afdeling. Kreeg het volgende terug:
Dank je wel om ons te contacteren. We helpen je graag, zodat alleen jij toegang hebt tot je Sonos en Onkyo Speakers.
Normaal gezien is het zo dat je dit niet kunt regelen via de Spotify app, maar wel via de app van de speakers.
Voor Sonos, ga naar je mobiel:
Tik in het tabblad Instellingen op Services.
Tik op Spotify en selecteer 'Account verwijderen'. Als je meerdere accounts had toegevoegd die je niet wenst, zorg er dan voor dat je de juiste account selecteert voor je deze verwijdert.
Voor Onkyo moet je hetzelfde doen om het account dat je niet wenst te verwijderen uit de gegevens.
Laat ons weten of het gelukt is. Aarzel niet om ons andere vragen te stellen als je deze hebt, we helpen je graag waar we kunnen.
Vriendelijke groeten,
Niet geheel het probleem. Dus heb weer gereageerd.
Dank je wel om ons terug te contacteren. We begrijpen zeer goed wat je bedoelt en het is uiteraard logisch dat je niet wilt dat iemand nog toegang heeft tot je Sonos, nadat deze zich niet meer bij jou thuis bevindt.
Jammer genoeg bestaat deze functie niet om dit zelf te regelen. Als iemand zich ooit verbonden heeft met je Sonos via Connect, dan is de enige optie om het account te verwijderen via de Sonos app, want die persoon zal nog steeds toegang hebben tot je Sonos, zelfs als hij zich niet op dezelfde WiFi bevindt.
De twee apparaten zijn als het ware voor altijd verbonden, tot deze verbinding via Sonos verbroken wordt. Hetzelfde geldt ook voor Onkyo.
We zien ook in dat dit storend kan zijn en dit is misschien iets dat verbeterd kan worden in de toekomst.
Onze ontwikkelaars zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten van een betere service en aanbiedingen te voorzien.
Het is de moeite waard om het toe te voegen aan ons ideeënbord. Op deze manier kunnen anderen je idee steunen door erop te stemmen of te reageren.
Houd de status van je idee in de community in de gaten. Zodra er 100 stemmen op je idee zijn uitgebracht, zal het idee aan het desbetreffende team van Spotify worden doorgegeven om te kijken of het mogelijk kan worden toegepast.
We weten dat dit je probleem niet oplost, maar met jouw hulp, kan het ooit misschien wel toegepast worden. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten, we zullen je altijd helpen waar we kunnen.
Vriendelijke groeten,
Dus..... k ga is ff kijken of het 'idee' er al is. We zijn vast niet de enige twee op aarde die dit willen.
[Voor 34% gewijzigd door Sa1 op 07-10-2019 13:09]