Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lotro...?

Pagina: 1
Acties:

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:20

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
@RoD

nieuws: Lotro krijgt Legendary-server met originele versie van de game

Holy crap, waar te beginnen, wat een titel, de rest heb ik nog niet helemaal gelezen...
  • Wie of wat is Lotro? Ik dacht eerst aan de Lotto met een spelfout, maar blijkbaar is dat het niet...
  • Van wie krijgen 'ze' die server...?
  • Welke game...?
Maar goed, ik ben geen gamer, niet de doelgroep, die zal de titel vast met een half oog wel snappen...

Maar dan nog, je schrijft 'Legendary-server' waar de originele link het over 'Legendary Server' heeft...

En:
Ook willen de makers over tijd de level cap ophogen...
Is dit Nederlands...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik was ook niet zo blij met Lotro, maar het is wel een bekende afkorting en ik kon geen titel bedenken die past met de naam volledig uitgeschreven.

Level cap vond ik beter (omdat die term bekend is) dan het vertalen naar een slechte Nederlandse term, maar als je tips hebt hoor ik het graag.

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19:55
Ik denk dat TS 'over tijd' vreemd vindt ipv levelcap ;)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ohja natuurlijk 8)7 Dat is er blijkbaar een beetje op de automatische piloot ingekomen.

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 22:04
RoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:59:
Ik was ook niet zo blij met Lotro, maar het is wel een bekende afkorting en ik kon geen titel bedenken die past met de naam volledig uitgeschreven.
Volgens mij wordt over het algemeen die afkorting dan wel volledig geschreven in hoofdletters ^^

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:27

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Die discussie weer ;) Maar dit maakt inderdaad wel duidelijk waarom je afkortingen over het algemeen in hoofdletters schrijft.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09:05

Jaqenhghar

Valar morghulis

• emnich
  • Registratie: november 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Fiber schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:57:
@RoD

nieuws: Lotro krijgt Legendary-server met originele versie van de game

Holy crap, waar te beginnen, wat een titel, de rest heb ik nog niet helemaal gelezen...
  • Wie of wat is Lotro? Ik dacht eerst aan de Lotto met een spelfout, maar blijkbaar is dat het niet...
  • Van wie krijgen 'ze' die server...?
  • Welke game...?
Maar goed, ik ben geen gamer, niet de doelgroep, die zal de titel vast met een half oog wel snappen...

Maar dan nog, je schrijft 'Legendary-server' waar de originele link het over 'Legendary Server' heeft...

En:

[...]

Is dit Nederlands...? O-)
Huh, al je vragen worden al in de eerste zin behandeld:
De makers van Lord Of The Rings Online brengen een Legendary-server uit, waarmee de game gespeeld kan worden zoals deze origineel in 2007 uitkwam.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True