Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik was ook niet zo blij met Lotro, maar het is wel een bekende afkorting en ik kon geen titel bedenken die past met de naam volledig uitgeschreven.
Level cap vond ik beter (omdat die term bekend is) dan het vertalen naar een slechte Nederlandse term, maar als je tips hebt hoor ik het graag.
Level cap vond ik beter (omdat die term bekend is) dan het vertalen naar een slechte Nederlandse term, maar als je tips hebt hoor ik het graag.
Ohja natuurlijk
Dat is er blijkbaar een beetje op de automatische piloot ingekomen.

Volgens mij wordt over het algemeen die afkorting dan wel volledig geschreven in hoofdletters ^^RoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:59:
Ik was ook niet zo blij met Lotro, maar het is wel een bekende afkorting en ik kon geen titel bedenken die past met de naam volledig uitgeschreven.
Die discussie weer
Maar dit maakt inderdaad wel duidelijk waarom je afkortingen over het algemeen in hoofdletters schrijft.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart
Huh, al je vragen worden al in de eerste zin behandeld:Fiber schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:57:
@RoD
nieuws: Lotro krijgt Legendary-server met originele versie van de game
Holy crap, waar te beginnen, wat een titel, de rest heb ik nog niet helemaal gelezen...Maar goed, ik ben geen gamer, niet de doelgroep, die zal de titel vast met een half oog wel snappen...
- Wie of wat is Lotro? Ik dacht eerst aan de Lotto met een spelfout, maar blijkbaar is dat het niet...
- Van wie krijgen 'ze' die server...?
- Welke game...?
Maar dan nog, je schrijft 'Legendary-server' waar de originele link het over 'Legendary Server' heeft...
En:
[...]
Is dit Nederlands...?
De makers van Lord Of The Rings Online brengen een Legendary-server uit, waarmee de game gespeeld kan worden zoals deze origineel in 2007 uitkwam.
Pagina: 1