Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn huidige gedateerde Intel 3570k ombouwen naar een wat modernere en snellere AMD. Ik gebruik mijn pc hoofdzakelijk voor gamen, maar aangezien dit niet mijn primaire platform zal zijn, hoeft het niet zo high end te zijn. Ben meer opzoek naar een goede prijs/kwaliteits verhouding met de mogelijkheid om later nog up te graden
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor het overzicht laat ik mijn kast en randapparatuur er buiten, aangezien dit puur om een upgrade gaat:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel denk ik zelf dat de AMD Ryzen 2600x voor mij de beste keuze is. Ik heb ook gekeken naar de 2700(x), maar die vind ik toch net een tikje te duur en win daar qua prestaties nou niet superveel mee. Qua Moederbord zat ik te denken aan een 450 chipset, zodat ik in de toekomst eventueel nog wel de overstap kan maken naar een 2700 of beter. Qua geheugen zit ik zelf te denken aan 16GB 3200
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, alternatieven zijn altijd welkom
Ga je overklokken?
vooralsnog niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag jullie mening over de upgrades aan mijn processor, moederbord en geheugen. Maak ik de juiste keuze door nu een 2600 te nemen en later misschien weer te upgraden?
Ik wil mijn huidige gedateerde Intel 3570k ombouwen naar een wat modernere en snellere AMD. Ik gebruik mijn pc hoofdzakelijk voor gamen, maar aangezien dit niet mijn primaire platform zal zijn, hoeft het niet zo high end te zijn. Ben meer opzoek naar een goede prijs/kwaliteits verhouding met de mogelijkheid om later nog up te graden
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor het overzicht laat ik mijn kast en randapparatuur er buiten, aangezien dit puur om een upgrade gaat:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING | € 475,- | € 475,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,- | € 58,- |
1 | LG GH22LS30 | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,28 | € 80,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 613,28 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel denk ik zelf dat de AMD Ryzen 2600x voor mij de beste keuze is. Ik heb ook gekeken naar de 2700(x), maar die vind ik toch net een tikje te duur en win daar qua prestaties nou niet superveel mee. Qua Moederbord zat ik te denken aan een 450 chipset, zodat ik in de toekomst eventueel nog wel de overstap kan maken naar een 2700 of beter. Qua geheugen zit ik zelf te denken aan 16GB 3200
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, alternatieven zijn altijd welkom
Ga je overklokken?
vooralsnog niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag jullie mening over de upgrades aan mijn processor, moederbord en geheugen. Maak ik de juiste keuze door nu een 2600 te nemen en later misschien weer te upgraden?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,- | € 216,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 108,50 | € 108,50 |
1 | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 523,30 |
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394