Mijn zoon heeft verleden maand de laatste versie van Call of Duty gekocht. Hij draait het spel op het volgende systeem:
Moederbord - MSI P55-GD55
Processor - Intel Core i7-870 / 2.93 GHz
Geheugen - Kingston ValueRAM 8 Gb
HDD - Intel SSD 256 Gb
Videokaart - ASUS EAH5670/DI/1GD
Nu wil dit niet echt goed lukken, met redelijke settings (niet de hoogste) wil het spel niet echt lekker draaien.
Nu vraag ik mij af of het zin heeft om er, laten we zeggen 100 euro, in te investeren zodat dit wel duidelijk een heel stuk beter gaat. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken of kijken. Ik zie een hoop aangeboden op marktplaats, geen idee of dit verstandig is en of het allemaal wel samenwerkt met hetgeen hij dus al heeft.
Kortom, help!
Wat is het maximaal haalbare dat gaat werken?
Moederbord - MSI P55-GD55
Processor - Intel Core i7-870 / 2.93 GHz
Geheugen - Kingston ValueRAM 8 Gb
HDD - Intel SSD 256 Gb
Videokaart - ASUS EAH5670/DI/1GD
Nu wil dit niet echt goed lukken, met redelijke settings (niet de hoogste) wil het spel niet echt lekker draaien.
Nu vraag ik mij af of het zin heeft om er, laten we zeggen 100 euro, in te investeren zodat dit wel duidelijk een heel stuk beter gaat. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken of kijken. Ik zie een hoop aangeboden op marktplaats, geen idee of dit verstandig is en of het allemaal wel samenwerkt met hetgeen hij dus al heeft.
Kortom, help!
Wat is het maximaal haalbare dat gaat werken?