Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 10 laat me geen bestanden kopiëren naar tablet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dibbuz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:28
Mijn vraag
Ik heb geen flauw idee waarom Windows 10 mij geen bestanden laat kopiëren naar mij tablet (Google Pixel C).
Als ik het probeer dan hoor ik een Windows geluidje (meertonig) en verder geen foutmelding.
Probeer ik bijvoorbeeld een map met bestanden te kopiëren dan hoor ik het geluid en gebeurt er niets.
Druk ik op F5 in verkenner bij de tablet dan zie ik wel ineens de map verschijnen, die kon wel aangemaakt worden, maar geen bestanden.

Uiteraard de tablet op bestanden kopiëren optie gezet. Meerdere USB poorten geprobeerd. Helaas niet meerdere kabels omdat ik maar één USB C kabel heb maar voor ik mijn nieuwe PC kocht een paar weken geleden werkte het allemaal prima op mijn oude. Er is niets geks gebeurd met de kabel dus het lijkt me niet dat die het is.

Ik kan ook gewoon bestanden kopiëren in de tablet via verkenner. En bestanden van tablet náár PC gaat dan weer wel gewoon. Omdat Windows 10 alleen een geluidje geeft heb ik geen flauw idee waarom het niet kan. Kleine of grote bestanden lukt niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Google Pixel C met Andriod 8.1.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Flinke tijd met Google geworsteld maar alle topics/fora die ik vind hebben niet hetzelfde als wat ik heb of ik zoek verkeerd natuurlijk.
Total Commander geprobeerd, zelfde probleem, zelfde geluidje.

Waar vui zit, zit geen glans!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True