Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, video’s editen, mogelijk ooit streamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil vooral gamen, zo nu en dan video’s editen en verder htk gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750€ Max
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Eerst maar eens met zijwieltjes leren fietsen dus nee voorlopig niet
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima, meer is altijd beter!
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een game pc waarmee ik de komende jaren vooruit kan. Ik speel voornamelijk simulator games (fs17), Fortnite en GTA. Nu is die laatste al behoorlijk verouderd dus dat is momenteel minder. Afijn niet belangrijk verder. Ook wil ik op de pc graag PuBG gaan spelen.
Ik heb zelf al wat huiswerk gedaan en een setup bij elkaar gesprokkeld alleen nu luidt mijn vraag: is dit voldoende om laten we zeggen, de komende 2 jaar zoet te zijn..
Setup is als volgt:
Processor: AMD Ryzen 1400 Quad Core @ 3,4 Ghz.
(8 threads, i5)
Geheugen: 1x8GB DDR4 3000Mhz 1 slot vrij, max 32GB
Harde schijf: 120GB SSD + 1TB Toshiba Harddisk (7.200RPM, 64Mb)
Moederbord: A320M met USB3.0 / SATA600 - 2 geheugenslots
Videokaart: Radeon RX570 8GB GDDR5. (HDMI, DVI, DP)
Behuizing: Sharkoon Gaming Case met LED verlichting.
Voeding: Corsair 450W 80+
Software: Windows 10
Ik hoor graag jullie meningen/adviezen!
Alvast bedankt 💪🏼
Gamen, video’s editen, mogelijk ooit streamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil vooral gamen, zo nu en dan video’s editen en verder htk gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750€ Max
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Eerst maar eens met zijwieltjes leren fietsen dus nee voorlopig niet
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima, meer is altijd beter!
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een game pc waarmee ik de komende jaren vooruit kan. Ik speel voornamelijk simulator games (fs17), Fortnite en GTA. Nu is die laatste al behoorlijk verouderd dus dat is momenteel minder. Afijn niet belangrijk verder. Ook wil ik op de pc graag PuBG gaan spelen.
Ik heb zelf al wat huiswerk gedaan en een setup bij elkaar gesprokkeld alleen nu luidt mijn vraag: is dit voldoende om laten we zeggen, de komende 2 jaar zoet te zijn..
Setup is als volgt:
Processor: AMD Ryzen 1400 Quad Core @ 3,4 Ghz.
(8 threads, i5)
Geheugen: 1x8GB DDR4 3000Mhz 1 slot vrij, max 32GB
Harde schijf: 120GB SSD + 1TB Toshiba Harddisk (7.200RPM, 64Mb)
Moederbord: A320M met USB3.0 / SATA600 - 2 geheugenslots
Videokaart: Radeon RX570 8GB GDDR5. (HDMI, DVI, DP)
Behuizing: Sharkoon Gaming Case met LED verlichting.
Voeding: Corsair 450W 80+
Software: Windows 10
Ik hoor graag jullie meningen/adviezen!
Alvast bedankt 💪🏼