Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

OpenVPN certificate van QNAP NAS op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Piet400
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-06 17:23
Ik heb OpenVPN op m'n QNAP NAS gezet en heb een tweetal bestanden gegenereerd, één is het profiel, de tweede is een certificaat.

Als ik m'n iPhone aan iTunes koppel kan ik bestanden vanaf m'n pc naar de OpenVPN applicatie uploaden, maar hij ziet enkel het profiel en niet het certificaat.

Hoe kan ik het certificaat (ca.crt) voor m'n OpenVPN client toevoegen op m'n iPhone ?

Alle reacties

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:34
Je kunt certificaten en sleutels inline in een OpenVPN-profiel zetten. Voor de ca is dat tussen <ca>...</ca>..

• valkenier
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14-06 13:52
Zoek even hoe je een .ovpn file aanmaakt. Die kun je zo importeren in de openvpn app op iOS.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True