Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2e videokaart even als main te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Rick-vvv
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-02 01:58
Morgen komt iemand mijn oude 1080ti ophalen via mp, nu wil hij hem even werkend zien.

Ik heb net me 2080ti er in zitten en ddu drivers gedaan etc en afterburner overclocks gezet en heb geen /weinig zin om het opnieuw te doen.

Kan ik voor die test de 1080 ti is een andere slote zetten en die als main gebruiken?

Heb hiervoor altijd dli gehad en ook wel vaak geschakelt met benchen tussen main card maar heb het nog nooit met verschillende kaarten geprobeerd.

Thanks

• Nemesizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:05

Nemesizz

Untouchable

De 1080 en 2080 gebruiken gewoon dezelfde driver, dus DDU en opnieuw installeren is/was niet eens echt nodig.

Afterburner onthoudt z'n settings wel, gewoon even uitzetten (start on windows uitvinken), kaart even omzetten en klaar.

Zelf laatst even m'n 1070 even verwisseld met een oude 660Ti, hoefde ook niks te herinstalleren of wat ook omdat ook die kaart gewoon dezelfde driver gebruikt.

• Rick-vvv
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-02 01:58
Ohh thanks, heb me wel een laten vertellen (internet) dat je bij elke wissel een volledige clean install moest doen.

Dan switch ik ze ff snel om!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Rick-vvv schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:47:
Ohh thanks, heb me wel een laten vertellen (internet) dat je bij elke wissel een volledige clean install moest doen.
Van Nvidia naar Nvidia is nooit een probleem. Bij van AMD naar Nvidia of andersom is het wel handig om te oude drivers goed te verwijderen en dat zou problemen kunnen geven, maar dit niet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True