Sorteer op meeste reviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:48
Ik wil graag weten wat mensen echt kopen. Het is leuk dat ik kan sorteren op score en meest bekeken maar ik wil ook graag kunnen sorteren op meest gereviewed.

En meest bekeken vanaf wanneer? Altijd? Vandaag? iets meer informatie zou fijn zijn.

Best of luck,

Aaradorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan al filteren op het aantal reviews, is dat niet een voldoende oplossing voor je wens?

Er is voor heel veel van de details van de Pricewatch geen plek om die uit te leggen. En vaak heben we ook niet echt een wens om het uit te leggen, al is het alleen maar omdat die informatie bij elke wijziging mee moet worden aangepast (en standaard wordt vergeten).

Op dit moment geldt dat 'Meest bekeken' een combinatie is van het 'unieke bezoekers' (voor zover we dat kunnen bepalen) dat een product bekeek in de afgelopen 24u en het aantal prijzen dat erbij zit. De oplettende lezer zal wellicht willen opmerken dat daardoor het label 'Meest bekeken' niet helemaal past bij die sortering.

Overigens is het voor artikelen anders dan voor producten, wat een extra complicatie is bij het geven van uitleg over wat het doet.

Zoiets op alle verzamelde views sorteren zou natuurlijk niet erg handig zijn, dan krijg je allemaal dingen die niet of nauwelijks nog verkocht wordt hoog in de lijst omdat het ooit heel populair was.