Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Video editor basic

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• beerten
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 08:36
Hoi,

ik zoek een vidoe-editor. Eis is dat deze super basic en simpel is. Een kind van 8 moet er mee kunnen werken zonder al te veel uitleg.
Nu vind ik youtube video editor, maar ik kan nu niet zeggen dat deze interface simpel is.

Knippen, plakken, versnellen, ondertitel, audio er over. Gek veel meer is niet nodig.

Wie weet een video-ditor voor kinderen? (Windows 10 platform)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een kind van 8 heeft amper kaas gegeten van "versnellen, subtitles, etc". Dus een dusdanig fool-proof pakket is er niet. Daarnaast is er ook nog een requirement aan wat voor source-files je wil importeren en wat je export-mogelijkheden zijn alsmede wel/geen hardware-offloading.

Maar gezien je op Windows 10 zit: daar zit standaard al een Video Editor in. Hoezo voldoet die niet?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True