Toon posts:

Gezocht: aantal mhz voor werkgeheugen voor Medion MD99440

Pagina: 1
Acties:

• MiriamK
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-03-2020
Beste lezers,

Helaas heeft deze week het werkgeheugen van mijn hybride laptop (Medion Akoya MD99440) het begeven.
Ik heb al iemand bereid gevonden om het te vervangen, maar heb daarvoor de exacte specificaties nodig.
Helaas staat het aantal mhz namelijk niet in de handleiding. Het zou een 4GB werkgeheugen moeten zijn ddr3I-sodimm, maar waar vind ik de mhz? Gisteren geprobeerd Medion te bellen maar heb het na een half uur in de wacht maar opgegeven...wie weet raad? Mijn dank is groot

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-06 15:29
Met een programma als Speccy kan je dit waarschijnlijk wel uitlezen.

Maar dan moet je laptop nog wel opstarten natuurlijk. :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
optie 1: Gooi het typenummer van de huidige modules in google en dan kom je er achter wat er nu in zit.
optie 2: in je medion zit de N3540. Bij intel kan je achterhalen welk geheugen de cpu ondersteunt: https://ark.intel.com/pro...-2M-Cache-up-to-2-66-GHz-

[Voor 51% gewijzigd door job op 10-11-2018 13:24]

• MiriamK
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-03-2020
De laptop start op dit moment helemaal niet op...zijn er nog andere opties?
Je hoort hem starten, knippert dan 3 x met het witte lampje en vervolgens niets meer...

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik betwijfel dat je het geheugen kan vervangen. Wat ik her en der zie staan is dat die vastgesoldeerd zit op het moederbord.

Het lijkt me toch het beste om het met Medion zelf te gaan regelen. Je hebt een tablet met een toetsenbord. En die repareer je niet zomaar even.
Ze kunnen je sowieso aangeven wat de foutcode is van de knipperende led.

[Voor 47% gewijzigd door fm77 op 10-11-2018 13:40]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee