Hallo,
Ik ben bezig met het samenstellen van een pc voor alledaags gebruik maar waar ik ook af en toe op wil gamen. Ik heb een systeem samengesteld en ik zou graag jullie input waarderen. Mijn huidige build zit rond de 700 euro maar tips om de kosten te drukken zou ook zeer welkom zijn.
Dit is de eerste pc ooit die ik zelf samenstel en zelf wil bouwen dus ik hoop dat de componenten in mijn build ook bij elkaar passen qua compatibiliteit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de pc gaan gebruiken voor allerdaags gebruik maar wel af en toe gamen. De games die ik wil gaan spelen zijn veelal single player games zoals Witcher 3, Fallout 4 en Sims. Veel games heb ik al fysiek (vandaar de dvd reader).
Deze games hoef ik niet op ultra te spelen. High/medium is goed genoeg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 700
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op mijn samengestelde systeem maar tegelijkertijd ook tips om de kosten terug te brengen (maar nog steeds de genoemde games kan spelen).
Ik ben bezig met het samenstellen van een pc voor alledaags gebruik maar waar ik ook af en toe op wil gamen. Ik heb een systeem samengesteld en ik zou graag jullie input waarderen. Mijn huidige build zit rond de 700 euro maar tips om de kosten te drukken zou ook zeer welkom zijn.
Dit is de eerste pc ooit die ik zelf samenstel en zelf wil bouwen dus ik hoop dat de componenten in mijn build ook bij elkaar passen qua compatibiliteit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de pc gaan gebruiken voor allerdaags gebruik maar wel af en toe gamen. De games die ik wil gaan spelen zijn veelal single player games zoals Witcher 3, Fallout 4 en Sims. Veel games heb ik al fysiek (vandaar de dvd reader).
Deze games hoef ik niet op ultra te spelen. High/medium is goed genoeg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 700
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op mijn samengestelde systeem maar tegelijkertijd ook tips om de kosten terug te brengen (maar nog steeds de genoemde games kan spelen).
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | MSI B450 Gaming Plus | € 103,- | € 103,- |
1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 189,- | € 189,- |
1 | BitFenix NOVA Zwart | € 31,- | € 31,- |
1 | TP-Link Archer T2UH AC600 High Gain Wireless Dual Band USB Adapter | € 19,51 | € 19,51 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 94,38 | € 94,38 |
1 | Lite-On IHAS124 | € 12,99 | € 12,99 |
1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 63,- | € 63,- |
1 | Crucial BX500 480GB | € 68,95 | € 68,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,73 |