PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vraag
Beste antwoord (via Help!!!! op 10-11-2018 15:51)
Het is bij een handvol mensen misgegaan, maar ik neem aan dat de meesten hun instellingen wel weer terug weten aan te passen. Voor @Help!!!! zal ik nog even een recente backup induiken 

Intentionally left blank
Alle reacties
@crisp Zelfde als Tracker toont oude instellingen ?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Punt is alleen dat het er naar uitziet dat het groter is dan alleen dat moment en die van de TS. Want ook ik was m'n instellingen van m'n tracker kwijt. Opeens had ik 'm niet meer en moest m'n custom css uitschakelen om 'm terug te halen (ik verberg het puntje om 'm in/uit te klappen). Ook de categorieën en aantal items moest ik opnieuw instellen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Het is bij een handvol mensen misgegaan, maar ik neem aan dat de meesten hun instellingen wel weer terug weten aan te passen. Voor @Help!!!! zal ik nog even een recente backup induiken 

Intentionally left blank
^
Veel dank, het werkt weer als vanouds !!!

Veel dank, het werkt weer als vanouds !!!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wil je dat ook voor mij doen? Bij mij is de tracker ook gereset naar default 

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Klopt hij zo weer?Priet schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:54:
Wil je dat ook voor mij doen? Bij mij is de tracker ook gereset naar default
Intentionally left blank
Yes, dank je! 

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Lijkt me verder wel afgehandeld zo; daarbij is dit door de gebruiker zelf ook weer te fixen indien nodig.
Intentionally left blank
Pagina: 1