Toon posts:

[Bug]Tracker instellingen zijn reset naar default?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Vraag

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mijn vraag
Het viel me vandaag op dat mijn Tracker instellingen verdwenen zijn. Ik zie de Tracker wel maar niet zoals ik het al jaren heb ingesteld. Lijken mij meer default instellingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Firefox laatste versie en W10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles sessies weggegooid en opnieuw ingelogd.

Hopelijk zijn mijn oude trackersettings nog terug te zetten :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Beste antwoord (via Help!!!! op 10-11-2018 15:51)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:43

crisp

Devver

Pixelated

Het is bij een handvol mensen misgegaan, maar ik neem aan dat de meesten hun instellingen wel weer terug weten aan te passen. Voor @Help!!!! zal ik nog even een recente backup induiken :)

Intentionally left blank

Alle reacties

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Punt is alleen dat het er naar uitziet dat het groter is dan alleen dat moment en die van de TS. Want ook ik was m'n instellingen van m'n tracker kwijt. Opeens had ik 'm niet meer en moest m'n custom css uitschakelen om 'm terug te halen (ik verberg het puntje om 'm in/uit te klappen). Ook de categorieën en aantal items moest ik opnieuw instellen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • Beste antwoord

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is bij een handvol mensen misgegaan, maar ik neem aan dat de meesten hun instellingen wel weer terug weten aan te passen. Voor @Help!!!! zal ik nog even een recente backup induiken :)

Intentionally left blank

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Veel dank, het werkt weer als vanouds !!! :) d:)b

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:24

Priet

To boldly do what no one has..

Wil je dat ook voor mij doen? Bij mij is de tracker ook gereset naar default :'(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Priet schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:54:
Wil je dat ook voor mij doen? Bij mij is de tracker ook gereset naar default :'(
Klopt hij zo weer?

Intentionally left blank

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:24

Priet

To boldly do what no one has..

Yes, dank je! _/-\o_

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me verder wel afgehandeld zo; daarbij is dit door de gebruiker zelf ook weer te fixen indien nodig.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee