Toon posts:

Epson Surecolor P600 print grijs/blauw ipv zwart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb een Epson Surecolor P600 printer die ik veel gebruik.
Nu was ik een aantal foto's aan het printen tot mijn zwarte cardridge het blijkbaar niet meer deed.
De delen die zwart moesten zijn waren grijs/blauw.
Ik dacht dat de cardridge leeg was maar dat was niet het geval.
Ik heb al veel zitten zoeken en ook alle reinigings opties gedaan zoals printkop reinigen, uitlijnen, spuitkanaaltjescontrole.
Alle kleuren werken goed, behalve zwart, dat word dus grijs/blauw.
Ik heb met kladblok, Word en publisher geprobeert te printen maar alles gaf hetzelfde resultaat.
Toen heb ik de drivers op mijn laptop gezet zodat ik kon uitsluiten dat het aan mijn PC lag maar ook via de laptop gaf het hetzelfde resultaat.
De printer heb ik nog maar een aantal maanden, dus het lijkt me sterk dat die kapot is.
Drivers zijn up to date.
Ik gebruik Windows 7 64 bit.
Aan de printer instellingen en kleuren had ik niets veranderd omdat alles gewoon goed werkte.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?
Is er soms een 'harde' reset van de printer? ik kon dat namelijk niet vinden in de handleiding.
Alvast bedankt!

[Voor 4% gewijzigd door 0108daniel op 10-11-2018 02:44]

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:33
Gebruik je wel de originele cartridges?

• 0108daniel
  • Niet online
Jazeker ze zijn origineel

• 0108daniel
  • Niet online
Ik heb contact met de verkoper opgenomen en hun dachten aan een defect.
Ik zal helaas de printer na 4 maanden gebruikt te hebben helaas al moeten terugsturen ter reparatie.
Daarbij hoop ik dat hun het probleem kunnen achterhalen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee