Ik heb een Epson Surecolor P600 printer die ik veel gebruik.
Nu was ik een aantal foto's aan het printen tot mijn zwarte cardridge het blijkbaar niet meer deed.
De delen die zwart moesten zijn waren grijs/blauw.
Ik dacht dat de cardridge leeg was maar dat was niet het geval.
Ik heb al veel zitten zoeken en ook alle reinigings opties gedaan zoals printkop reinigen, uitlijnen, spuitkanaaltjescontrole.
Alle kleuren werken goed, behalve zwart, dat word dus grijs/blauw.
Ik heb met kladblok, Word en publisher geprobeert te printen maar alles gaf hetzelfde resultaat.
Toen heb ik de drivers op mijn laptop gezet zodat ik kon uitsluiten dat het aan mijn PC lag maar ook via de laptop gaf het hetzelfde resultaat.
De printer heb ik nog maar een aantal maanden, dus het lijkt me sterk dat die kapot is.
Drivers zijn up to date.
Ik gebruik Windows 7 64 bit.
Aan de printer instellingen en kleuren had ik niets veranderd omdat alles gewoon goed werkte.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?
Is er soms een 'harde' reset van de printer? ik kon dat namelijk niet vinden in de handleiding.
Alvast bedankt!
Nu was ik een aantal foto's aan het printen tot mijn zwarte cardridge het blijkbaar niet meer deed.
De delen die zwart moesten zijn waren grijs/blauw.
Ik dacht dat de cardridge leeg was maar dat was niet het geval.
Ik heb al veel zitten zoeken en ook alle reinigings opties gedaan zoals printkop reinigen, uitlijnen, spuitkanaaltjescontrole.
Alle kleuren werken goed, behalve zwart, dat word dus grijs/blauw.
Ik heb met kladblok, Word en publisher geprobeert te printen maar alles gaf hetzelfde resultaat.
Toen heb ik de drivers op mijn laptop gezet zodat ik kon uitsluiten dat het aan mijn PC lag maar ook via de laptop gaf het hetzelfde resultaat.
De printer heb ik nog maar een aantal maanden, dus het lijkt me sterk dat die kapot is.
Drivers zijn up to date.
Ik gebruik Windows 7 64 bit.
Aan de printer instellingen en kleuren had ik niets veranderd omdat alles gewoon goed werkte.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing?
Is er soms een 'harde' reset van de printer? ik kon dat namelijk niet vinden in de handleiding.
Alvast bedankt!
[Voor 4% gewijzigd door 0108daniel op 10-11-2018 02:44]