Vraag

• Purple.
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 24-08-2019
ik had een pc gekocht die was gebruikt, en er zat een neppe (pirated) w10 home op, nu heb ik w10 pro gekocht en kan ik m niet activeren
...

Alle reacties

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-02 16:16
zoek de optie om het via de telefoon te activeren. dan gaat het wel

• Purple.
en waar is die optie?

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-02 16:16
https://docs.microsoft.co...y-management-service-vamt

staat boven aan, ik zelf kreeg de optie uiteindelijk via windows zelf maar je kunt zo te zien het gelijk oproepen via een commando.

• Purple.
er staat: contact your system administrator for more info

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:29

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Waar heb jij betreffende licentie gekocht?

en... heb je ook een nieuwe installatie uitgevoerd?

[Voor 39% gewijzigd door _Dune_ op 10-11-2018 00:50]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een Win10 Pro activeren op een Win10 Home zal niet gaan. Dan moet je upgraden of herinstalleren.

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 01:06:
Een Win10 Pro activeren op een Win10 Home zal niet gaan. Dan moet je upgraden of herinstalleren.
Dit dus, en aangezien het een gebruikte pc is zou ik lekker voor een herinstallatie gaan.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Misery and hate will kill us all.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 12:52

SeatRider

Hips don't lie

PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 01:06:
Eh nee hoor, dat kan prima:

https://support.microsoft...-10-upgrading-home-to-pro

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 11:25

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 12:52

SeatRider

Hips don't lie

Randleman schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:22:
[...]

Ja hij zegt toch ook upgraden? :?
Ik zie een key verwijderen en een nieuwe key intikken dus als activeren, maar goed, dan zeggen we dus blijkbaar hetzelfde :-).

Nederlands is makkelijker als je denkt

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02

44

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee