Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• lolieking
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 26-11-2018
hoi,

ik wil overstappen Samsung naar Iphone en dan heb ik een abonnement voor de iPhone 6s gevonden. Het abonnement is voor 2 jaar. Dus is het waard om voor die te gaan?

met vriendelijke groet,

lolieking

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-04 09:50

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Wat wil je met je telefoon doen? En welke Samsung heb je nu? Waarom wil je overstappen?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

By all means don't elaborate...
"Ik ga morgen op vakantie. Lijkt dat jou ook een leuke bestemming?" :+

Geef ff wat details, wel zo handig. Hoeveel opslag krijg je? Wat moet je betalen per maand/wat moet je bijbetalen voor het toestel? Om maar eens mee te beginnen, samen met het bovenstaande van iCore.

Nu kan men hier echt niets zinnigs over zeggen.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@lolieking toen je je topic opende kreeg je een lijst met vragen, onder andere waar je zelf naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Als je nl. aankoopadvies wilt is het handig om zoveel mogelijk te vermelden (wensen, eisen, budget). Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Aangezien al deze informatie ontbreekt gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True